arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

گل محمدی گزینه قطعی هیات مدیره برای پرسپولیس

هیات مدیره پرسپولیس در آخرین جلسه خود به جمع بندی نهایی برای انتخاب سرمربی رسید و نام یحیی گل محمدی برای این پست اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با جدایی قطعی برانکو ایوانکوویچ و حضور این سرمربی موفق در الاهلی عربستان، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده نیمکت پرسپولیس شکل گرفته است و از نام‌های زیادی یاد شده است.
در این بین اکنون گزینه نهایی اعضای هیات مدیره بعد از جلسه آخر آنها و جمع بندی در این زمینه به یحیی گل محمدی منتهی شده است. یحیی گل محمدی، مدافع سابق پرسپولیس که مدتی نیز سابقه حضور روی نیمکت این تیم و حضور در فینال جام حذفی را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر عملکرد درخشانی در تیم‌های نفت تهران، ذوب آهن و پدیده مشهد از خود به جا گذاشته است.

در این زمینه بعد از جمع بندی اعضای هیات مدیره و توافق ابتدایی در این زمینه، قرار شده مذاکرات برای دریافت رضایتنامه یحیی گل محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهر خودرو تمدید کرده، صورت گیرد.

پدیده شهر خودرو، طی روزهای اخیر و با افزایش شایعات مربوط به حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس مخالفت خود را با این جدایی اعلام کرده بود و اکنون باید دید مدیران پرسپولیس که به شدت بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ تحت فشار قرار گرفته‌اند قادر خواهند بود، رضایت آنها را جلب کرده و تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده را مشخص کنند یا خیر.

 

منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان