arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۸

دادستان کرج: اینکه ریختن گازوییل در جاده چالوس عمدی باشد، ثابت نشد / ایراد از آسفالت است

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه بر اساس تحقیقات و بازدیدهای میدانی ۴ نفر از کارشناسان تخصصی در مورد ریختن گازوئیل در محور کرج - چالوس تحقیق و تفحص انجام دادند گفت: ریختن عمدی گازوییل در محور کرج - چالوس بر اساس تحقیقات میدانی منتفی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاجی رضا شاکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن اجتماعات دادگستری استان البرز برگزار شد اظهار داشت: معاونانی از سوی دادستانی کرج برای تسهیل در امور مراجعه‌کنندگان در مناطق مختلف شهرداری کرج انتخاب شده‌اند و معاونان دادستان در مناطق شهرداری در این زمینه نظارت می‌کنند.

وی افزود: در مورد جاده چالوس و موضوع ریختن گازوئیل در این محور تحقیقات متعددی انجام شد، دوبار شخصا از این محور بازدید کردم و در طول مسیر به صورت حضوری با رانندگان و اهالی بومی صحبت کردم تا از نظر وجدان اغنا شوم، تصریح کرد: این مورد که ریختن گازوئیل در محور کرج چالوس عمدی باشد ثابت نشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج عنوان کرد: چهار کارشناس در این زمینه تحقیق کردند و با توجه به اینکه روند تصادفات افزایشی بود و چهار کارشناس رفتند که نظارت کنند و بعد از شش ماه تحقیق و تفحص نهایت نتیجه این بود که نوع آسفالت دارای ایراد و اشکال است و دلیل افزایش بیشتر تصادفات با نظر کارشناسان این بود که مربوط به آسفالت است و یکی از دلایل آن می‌تواند انتقال آسفالت از شهرستان‌های اطراف به کرج باشد.

شاکرمی بیان کرد: در مورد اتهامات احتمالی پیمانکاران آسفالت رسیدگی قضایی انجام می‌شود و دستگاه قضایی در مورد اهمال و کم‌کاری پیمانکاران این محور در مورد آسفالت ورود کرده است.

نظرات بینندگان