arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۸

دستگیری چهارنفر از سارقان اتوبوس‌های بی‌آرتی تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جیب بر اتوبوس‌های بی آرتی با اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب بری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جیب بر اتوبوس‌های بی آرتی با اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب بری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری درباره جزئیات دستگیری این افراد گفت: روز بیستم اردیبهشت ماه سال جاری پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ به همراه دو سارق جیب بر به پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت انتقال داده شد که محتوای این پرونده در این باره بود که تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری تهران‌نو اظهار داشتند که تعدادی از اموال شخصی آن‌ها از جمله گوشی موبایل و وجوه نقد در اتوبوس بی آرتی به سرقت رفته که ماموران با انجام تحقیقات پلیسی در این رابطه دو سارق را هنگام پرسه‌زنی در خطوط بی‌آرتی متوقف کرده بودند اما سارقان انجام هرگونه جرم را انکار می‌کردند.

وی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار داده شدند گفت: کارآگاهان پایگاه ششم تحقیقات پلیسی را آغاز کردند تا اینکه با بررسی تصاویری از دوربین‌های اطراف محل‌های ارتکاب جرم تصاویری از متهمان به‌دست آوردند. با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان با مدارک پلیس مواجه شدند و در نهایت به انجام ۱۰۰ فقره سرقت از مسافران اتوبوس‌های بی آرتی در ساعت‌های شلوغ و پر ازدحام جمعیت با همکاری ۲ همدست دیگر خود اعتراف کردند، هچنین اظهار داشتند که گوشی‌های مسروقه را به مالخری در محدوده جنوب تهران می فروختند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به شناسایی دو همدست متهمان از طریق اعترافاتشان گفت: با اعتراف متهمان، دو همدست دیگر آن‌ها نیز در مخفیگاهشان دستگیر شده و آن‌ها نیز به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

بر اساس گزارش پلیس و به گفته سرهنگ کارآگاه اختیاری با دستگیری مالخر این متهمان تعداد ۱۱دستگاه گوشی مسروقه و سایر اموال مسروقه کشف شده است. همچنین تا کنون ۹۶ تن از مال باختگان متهمان را شناسایی کرده‌اند و هر ۴ سارق با دستور بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان