arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۸

قنبری:نساجی همیشه در مازندران غریبه است/فرجی با ما قرارداد داشت،اقدام قانونی می‌کنیم

نماینده تام الاختیار مالک نساجی گفت: نساجی متعلق به مازندران است ولی همیشه غریبه بوده است،سیاست باشگاه این است که نساجی فقط در اینجا بازی نکند و مثل میهمان به قائمشهر نیاید و نرود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد علی قنبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: من فعلا نماینده مالک باشگاه هستم ولی هنوز سمتم در باشگاه مشخص نیست. شاید مدیرعامل شدم، شاید رئیس هیات مدیره و .... ولی فعلا نماینده تام الاختیار مالک باشگاه هستم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا قرار است تمرینات نساجی در قائمشهر آغاز شود و تیم دوباره راهی تهران شود گفت: این صحبت‌های مهاجری بوده که کاملا درست است و تمرینات ما از امروز در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.البته قرار است امروز و فردا تیم در قائمشهر تمرین کند و سپس برای 6 روز به تهران برود و دوباره به قائشمره برگردد.

نماینده تام الاختیار مالک باشگاه نساجی در خصوص دستیاران مهاجری گفت:فعلا این مربی 2 کمک را به ما معرفی کرده است. البته این را بگویم که نساجی متعلق به مازندران است ولی همیشه غریبه بوده است.سیاست باشگاه این است که نساجی فقط در اینجا بازی نکند و مثل میهمان به قائمشهر نیاید و نرود.ما سعی داریم در کادر فنی از نفرات بومی هم استفاده کنیم و 2 کمک قائمشهری در کادر فنی خواهیم داشت ضمن آنکه تیم پزشکی هم از قائمشهر انتخاب خواهیم کرد.

وی با اشاره به جدایی بازیکنانی مثل گولیسیانی، آبشک، فرجی و ... گفت: تا آنجایی که من می‌دانم فرشاد فرجی 2 هفته پیش با باشگاه پدیده توافق کرده بود ولی من شنیده‌ام او قراردادی 2 ساله با باشگاه نساجی داشته ولی چون مدارک هنوز به دست من نرسیده وضعیت قرارداد او را بررسی نکرده‌ام. اگر او با ما قرارداد داشته باشد اقدامات قانونی را در مورد فرجی انجام خواهیم داد.در این بین بازیکن مستعد مازندرانی کم نداریم و نفراتی مثل عباس‌زاده، حامد شیری و ... در تیم ما حضور خواهند داشت.

نظرات بینندگان