arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مدیریت حساب های گوگل پس از مرگ تا بزرگ ترین حسرت بیل گیتس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شیائومی یکی از غول های کم حاشیه فناوری در چین است که رشدی آهسته و پیوسته در حوزه تولید انواع تلفن همراه و دستبندهای ورزشی داشته است. این شرکت اکنون موفق شده با فروش دستبندهای ورزشی خود رکورددار شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل شرایطی را ایجاد کرده که با کمک آن می توانید حساب های کاربری خود را پس از مرگ مدیریت و از دسترس بازماندگان خارج کنید. اگر شما هم از افرادی هستید که اسرار مجازی زیادی دارید و مایل نیستید هیچوقت افشا شوند با ما همراه باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که یکی از بزرگ ترین حسرت ها و شکست های خود را فقدان نسخه ای مثل اندروید در شرکت مایکروسافت می داند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اوپو که از حدود 3 هفته پیش اعلام کرده بود قصد دارد یک گوشی هوشمند با دوربین زیر نمایشگر رونمایی کند، اکنون در قالب یک تیزر تبلیغاتی این موضوع را مورد تایید قرار داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چند روزی است که دومین نسخه بتای IOS13 منتشر شده است و در نتیجه بسیاری از کاربران مایلند این نسخه را دانلود و استفاده کنند اما در ادامه به بررسی 5 دلیل می پردازیم تا به شما کاربران IOS هشدار دهیم شاید برای شما زود باشد که این نسخه آزمایشی را دانلود کنید. گرچه در نهایت انتخاب با شما است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جف لین، تحلیلگر "IHS Markit" معتقد است که همانطور که در ماه سپتامبر(اواخر تابستان یا اوایل پاییز) شاهد ورود مک بوک پرو 16 اینچی به بازار خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان