arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

علی‌حسینی: ممکن بود المپیک را از دست بدهم/ با آمادگی حداقلی به آسیایی رفتم

دارنده مدال‌ نقره وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: اگر به مسابقات قهرمانی آسیا نمی‌ر فتم ممکن بود المپیک را از دست بدهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید علی‌حسینی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: شرایطم بهتر شده است؛ در مسابقات آسیایی از ناحیه کمر مصدوم بودم، اما باید می‌رفتم چون ممکن بود المپیک را از دست بدهم و با آمادگی حداقلی به آسیایی رفتم.

وی ادامه داد: شرایطم خوب است و روز به روز بهتر می‌شوم. 3 ماه تا مسابقات جهانی مانده است به همین دلیل هنوز فشار نیاوردم، اما بعد از رکوردگیری به شرایط بهتری خواهم رسید. امیدوارم در مدت باقیمانده به رکوردهای بهتری هم برسم.

 

 

دارنده مدال‌ نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان درباره رقابت با حریفان در مسابقات جهانی عنوان کرد: تلاش می‌کنم با تمرینات بهتر بتوانیم رقابت بهتری با حریفان در مسابقات جهانی داشته باشم. رقیب گرجستانی قدرتمند است، اما تلاش می‌کنم رقابت خوبی داشته باشیم.

علی‌حسینی در خصوص غیبتش در اردوهای قبل از قهرمانی آسیا گفت: بعد از بازی‌های آسیایی زانویم را تازه عمل کرده بودم و استراحت کافی نداشتم؛ زانویم تحت فشار بود و یک ماه تا مسابقات جهانی مانده بود. برای اینکه فشار بیشتری وارد نکنم با هماهنگی کادر فنی به جهانی نرفتم که همزمان شد با امتحانات دانشگاه و بعد از جام نامجو به اردوی تیم ملی آمدم.

نظرات بینندگان