arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

مسعود کیمیایی: بعد از نمایش «گوزن‌ها» دستگیر شدم/ خودشان پایان‌بندی را عوض کردند

مسعود کیمیایی به مناسبت انتخاب مجدد «گوزن‌ها» به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران درباره تغییر پایان‌بندی این فیلم توسط نیروهای امنیتی رژیم گذشته گفت: من هیچ‌وقت و در هیچ‌ گفتگویی نگفتم بعد از نمایش «گوزن‌ها» مرا دستگیر کردند یا بردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خالق «گوزن‌ها» گفت: بعد از نمایش فیلم «گوزن‌ها» دستگیر شدم.

مسعود کیمیایی در گفت‌وگو با مجله فیلم به مناسبت انتخاب مجدد «گوزن‌ها» به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران درباره تغییر پایان‌بندی این فیلم توسط نیروهای امنیتی رژیم گذشته گفت: من هیچ‌وقت و در هیچ‌ گفتگویی نگفتم بعد از نمایش «گوزن‌ها» مرا دستگیر کردند یا بردند.

کار به جایی رسید که خودشان آمدند و پایان‌بندی فیلم را عوض کردند. ما حال‌مان خیلی بد بود. عکسی از من و اسفندیار منفردزاده هست که در حیاط زیر یک درخت نشسته‌ایم و مشغول صحبت و تماشا هستیم. سه ورق دکوپاژ داشتند که اکنون نزد جواد طوسی است.

کارگردان و صدابردار را خودشان آوردند، فیلمبردار هم خود نعمت حقیقی بود. این کار تحت تدابیر امنیتی شدید نبود. ما که شاخه نظامی یک حزب خاص نبودیم. در استودیو میثاقیه فیلم می‌ساختیم...دیگر دنبال مجوز نرفتم و همان نسخه در سینماها به نمایش درآمد...هیچ کپی از آن نسخه تغییر یافته موجود نیست.

نظرات بینندگان