arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

ترامپ: آمریکا برای هر اقدامی که ایران می‌خواهد انجام بدهد آماده است / امیدوارم تهران پیام تحریم‌های جدید را بگیرد / آنها باید با ما صحبت کنند

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت که آمریکا «برای هر اقدامی که ایران می‌خواهد انجام بدهد»، آماده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ: آمریکا برای هر اقدامی که ایران می‌خواهد انجام بدهد آماده است / امیدوارم ایران پیام تحریم‌های جدید را بگیرد / ایرانی‌ها باید با ما صحبت کنند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت که آمریکا «برای هر اقدامی که ایران می‌خواهد انجام بدهد»، آماده است.

ترامپ گفت: «من به شما می‌گویم پیام چیست. وقتی آنها آماده باشند باید به ما بگویند. وقتی آماده باشند به ما خبر می‌دهند. خیلی ساده است.» او در پاسخ به این سوال که منظورش آمادگی ایران برای مذاکره است گفت: « [برای]هر کاری که می‌خواهند انجام دهند؛ فرقی نمی‌کند.  

او گفت امیدوار است ایران پیام تحریم‌های جدید را بگیرد. ترامپ در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا در صورت بروز درگیری با ایران راهبردی برای خروج از آن دارد گفت نیازی به راهبرد خروج نیست. او گفت: «نیازی به راهبرد خروج نداریم. من به راهبردهای خروج [از درگیری] نیاز ندارم.»

ترامپ همچنین گفت: «آنها (ایرانی‌ها) باید با ما صحبت کنند.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند ایران او را جدی می‌گیرد گفت: «فکر می‌کنم همه من را جدی می‌گیرند.»

منبع: فارس
نظرات بینندگان