arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۸

ارتش یمن: بزودی از جدیدترین موشک ها و پهپادهای خود رونمایی می کنیم

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب گفت که بزودی از جدیدترین موشک های بالستیک، کروز و پهپادهای یمنی رونمایی می شود. یحیی تاکید کرد که رونمایی از تسلیحات جدید تحول مهمی در تاریخ نظامی یمن به شماری می‌آید بویژه اینکه این تسلیحات مراحل آزمایشی را با موفقیت سپری کردند و به فناوری‌های پیشرفته مجهز هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب گفت که بزودی از جدیدترین موشک های بالستیک، کروز و پهپادهای یمنی رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، یحیی تاکید کرد که رونمایی از تسلیحات جدید تحول مهمی در تاریخ نظامی یمن به شماری می‌آید بویژه اینکه این تسلیحات مراحل آزمایشی را با موفقیت سپری کردند و به فناوری‌های پیشرفته مجهز هستند.

وی گف: تلاش نیروهای مسلح یمن ارتقای سطح توانمندی‌های دفاعی یمن با هدف بازدارندگی تجاوز و رفع محاصره کشور است و این تلاش در چارچوب حق مشروع برای دفاع از خود، کشور ومردم انجام می‌گیرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از نیروهای نظامی که در میدان‌های نبرد حضور دارند و کارکنان صنایع دفاعی این کشور تقدیر و تشکر کرد.

حملات دقیق موشکی و پهپادی یمن به مراکز نظامی و فرودگاه‌های عربستان به کابوسی برای دولت ریاض تبدیل شده و تاکنون نتوانسته مانع این حملات شود.

ائتلاف عربی از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان