arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۸

برنامه ویژه توییتر برای مقامات دولتی معرفی شد

پس از حواشی متعدد توییتر و مشکلات پیش آمده برای این شرکت از سوی مقام های سرشناس دولتی مثل دونالد ترامپ، این شرکت تصمیم گرفته تغییراتی ساختاری را برای مقامات دولتی ایجاد کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از حواشی متعدد توییتر و مشکلات پیش آمده برای این شرکت از سوی مقام های سرشناس دولتی مثل دونالد ترامپ، این شرکت تصمیم گرفته تغییراتی ساختاری را برای مقامات دولتی ایجاد کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،توییتر تصمیم گرفته برای پایان دادن به مشکلات نه تنها برای رئیس جمهور ایالات متحده ؛ دونالد ترامپ، بلکه برای هر فرد سیاستمداری که برخی پیش شرط های لازم را داشته باشد، شرایطی خاص ایجاد کند.

بر اساس این برنامه جدید از امروز، توییتر یک سیاست جدید در حساب های مقامات دولتی را که مطابق با معیارهای زیر است، فراهم می کند:

_فرد صاحب حساب کاربری،مقام رسمی دولتی باشد، نماینده یک مقام دولتی باشد، برای اداره دولتی کار کند یا برای یک موقعیت دولتی در نظر گرفته شود

_بیش از یکصد هزار نفر دنبال کننده داشته باشد

برنامه ویژه توییتر برای مقامات دولتی معرفی شد

هدف اصلی این سیاست جدید این است که یک اطلاعیه جدید در مورد تویت های خاص از این حسابها را فعال کند. در این اطلاعیه، توییت ها از دید عمومی پنهان می شوند، مگر اینکه کاربر داوطلبانه تصمیم بگیرد این توییت ها را با سلب مسئولیت توییت گذار مشاهده کند. موارد  سلب مسئولیت به شرح زیر است:

_چندین عامل در خصوص توییت های خاص مد نظر قرار می گیرد، به عنوان مثال، اگر توییت به منافع عمومی مرتبط است و اشاره به یک خشونت مانند آغاز جنگ خواهد داشته باشد، می تواند برای پاسخ رسمی مقامات محفوظ بماند

_برخی مکالمات بین رده های مهم سیاسی و بحث های اساسی که احتمال دارد نیاز به واکنش مردمی یا در جریان قرار گرفتن دیگران را داشته باشند

اما به طور کلی اگر اطلاعیه ای در توییتر قرار داده شود که توییت ها ناقض قوانین هستند، توییتر به سرعت توییت های مذکور را شناسایی و حذف می کند. این موضوع در مرحله بعدی باعث می شود که توییتر بتواند حسابهای مورد نیاز را برای مواردی که قوانین توییت را نقض کرده اند، شناسایی کند و به مرور به آنان تذکراتی جدی تر دهد.

برای مثال دونالد ترامپ از چهره های سیاسی است که اغلب از کلمات خطرناکی که به طور تلویحی معنای بدی دارند استفاده می کند، برای مثال از کلماتی مثل "تهدید هسته ای" استفاده می کند که برای بسیاری از افراد یاداور جنگ فیزیکی است.

نظرات بینندگان