arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۸

انفجار ساختمان در محله جنت آباد تهران/ 12 نفر مصدوم شدند

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی در خیابان شاهین شمالی خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون ۱۲ مصدوم برجای گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انفجار ساختمان در محله جنت آباد تهران/ 12 نفر مصدوم شدندسید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی در خیابان شاهین شمالی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:25 امروز (8 تیر 98) صدای انفجار شدیدی آسایش و آرامش ساکنان خیابان شاهین شمالی، خیابان چمران، کوچه کوهسار را برهم زد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی متشکل از چندین بلوک و ده‌ها واحد مسکونی بود.

وی تصریح کرد: در طبقه اول یکی از این بلوکهای مسکونی، انفجار شدیدی رخ داده که بر اثر آن شیشه تمام واحدها و بلوکهای مجاور شکسته و چندین واحد از 30 تا 80 درصد دچار تخریب شده بود.

 وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه منجر به شعله‌وری عمیق نشده بود، گفت: این حادثه تاکنون 12 مصدوم برجای گذاشته که چند مصدوم به صورت سرپایی درمان شده و مابقی و مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره علت این حادثه نیز، خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که احتمالاً این انفجار بر اثر نشت گاز، ایجاد شعله و جرقه ناگهانی به وقوع پیوسته است.

نظرات بینندگان