arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۸

بزرگ ترین راز نویسنده سرشناس آمریکایی چه بود؟ / زندگی مخفیانه پسر «آرتور میلر»

آرتور میلر نویسنده شهیر آمریکایی که بسیاری از علاقه مندان به ادبیات او را می شناسند، یک تصمیم مخفیانه و عجیب در زندگی شخصی خود گرفته بود که بسیاری از افراد از آن بی خبر بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آرتور میلر نویسنده شهیر آمریکایی که بسیاری از علاقه مندان به ادبیات او را می شناسند، یک تصمیم مخفیانه و عجیب در زندگی شخصی خود گرفته بود که بسیاری از افراد از آن بی خبر بودند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، آرتور میلر یک نمایشنامه نویس مشهور آمریکایی است که به خاطر نمایشهای مشهوری مثل مرگ فروشنده یا مرگ پیله ور در ایران نیز بسیار سرشناس است. اما این نمایشنامه نویس سرشناس، یک از عجیب در زندگی خود داشت که تا سال ها پس از مرگش نیز فقط اعضای درجه یک خانواده از آن با خبر بودند.

او سه بار ازدواج کرد. اولین همسر او ماریاسلاتری بود، دومین همسر او بازیگر سرشناس و محبوب هالیوود مریلین مونرو بود و همسر سوم او ایگ مورث نام داشت. ماحصل این ازدواج ها نیز دو فرزند با همسر اول و دو فرزند با همسر سوم بود. اما این اطلاعات دقیقا همان اطلاعاتی است که ظاهرا وجود داشت. غافل از این که یک فرزند چهارم از همسر سومش داشت. فرزند چهارم او، دانیل هرگز از سوی میلر به اهالی مطبوععات و علاقه مندانش معرفی نشد. به عبارتی دقیق تر میلر هیچگاه وجود او را تایید نکرد.

اگر برایتان سوال شده که چرا اینگونه بودف جالب است بدانید که دانیل سندروم دان داشت. البته این موضوع این روزها اصلا تحقیرآمیز نیست و همه انسان ها درک می کنند که کودکان مبتلا به این مشکل نیز واجد احترامند. اما به نظر می رسد آن روزها این موضوع هنوز عجیب و تحقیرآمیز بوده و در نتیجه میلر برای پیشگیری از خدشه دار شدن جایگاه خود، او را از زندگی خود به طور خودخواسته حذف کرده بود.

ماجرا تا جایی برای میلر مهم بود که حتی در کتاب خاطراتش نیز به فرزند چهارم از ازدواج سومش اشاره نکرده بود. متاسفانه دانیل برای پیشگیری از مورد توجه واقع شدن به آسایشگاه ناتوانان ذهنی سپرده شده بود و تنها مادرش سالی یک بار به ملاقاتش می رفت و این پسر مظلوم تا سال 1995 حتی یکبار هم پدرش را ندیده بود.

نظرات بینندگان