arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۸

پایان ضبط «محکومین ۲» با بازی ۲۴۳ بازیگر

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به پایان رسید. در آخرین اپیزود این سریال کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی و صفا آقاجانی بازی مقابل دوربین رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به پایان رسید. در آخرین اپیزود این سریال کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی و صفا آقاجانی بازی مقابل دوربین رفتند.

 آخرین اپیزود این مجموعه تلویزیونی «به من میگن عباس» نام دارد که روز گذشته در جنت‌آباد تهران با ضبط آخرین سکانس‌های خیابانی به پایان تولید خود رسید.

این اپیزود، سی و پنجمین و آخرین اپیزود سریال «محکومین» است که کمند امیر سلیمانی، حسین سلیمانی و صفا آقاجانی در آن ایفای نقش کردند.

به گفته بهروز مفید، تهیه‌کننده این سریال روز گذشته ناصر هاشمی و تعدادی دیگر از بازیگران هم مقابل دوربین رفتند تا سکانس‌های باقی‌ مانده اپیزودهای قبلی تکمیل شود.

مفید اظهار کرد: همزمان با تصویربرداری، تدوین این پروژه نیز انجام می‌شود و تاکنون ۶۰ درصد از آن تدوین نهایی شده است.

این تهیه‌کننده درباره این سریال یادآور شد: در «محکومین ۲» در مجموع ۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و ۱۶۰ بازیگر فرعی بودند و جالب این که هزار و ۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.

مفید با بیان اینکه تصویربرداری این مجموعه ۱۱ ماه به طول انجامید، تصریح کرد: این سریال در مجموع ۳۴۰ لوکیشن داشت که تصویربرداری در ۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد.

او ابراز امیدواری کرد، نتیجه کار مورد توجه علاقه‌مندان سریال‌های ایرانی قرار بگیرد. مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۵ قسمت در دست تولید است.

نظرات بینندگان