arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۸

ک ساختمان قدیمی در آتش سوخت

یک منزل دو طبقه قدیمی خیابان خیام میان شعله‌های آتش‌ سوخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک منزل دو طبقه قدیمی خیابان خیام میان شعله‌های آتش‌ سوخت.

حوالی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز شهروندان طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی قدیمی خبر دادند که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه کامل عملیاتی شماره ۴ و ۹۱ به محل حادثه واقع در خیابان خیام جنوبی، کوچه باغ انگوری اعزام شدند.

آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند که این آتش‌سوزی در یک منزل دو طبقه قدیمی که حدود ۱۰۰متر مربع مساحت دارد رخ داده است که در ادامه با توجه به بررسی‌های آتش‌نشانان مشخص شد ساکنان این خانه قدیمی پیش از شعله ور شدن کامل ساختمان از آن خارج شده بودند. این حریق به علت نامعلومی از طبقه اول آغاز شده و گسترش پیدا کرده بود به طوری‌که طبقه بالا نیز درگیر شعله‌های آتش شده بود.

در ادامه عملیات نیز آتش‌نشانان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و با استفاده از تجهیزات آبرسانی حریق را تحت کنترل خود درآوردند. پس از مدت کوتاهی آتش مهار و به طور کامل خاموش شد.

حمیدرضا جبارزاده فرمانده ایستگاه ۴ آتش نشانی با تایید وقوع این حادثه گفت: در پایان عملیات لکه گیری و ایمن سازی محل نیز انجام شد و تذکرات ایمنی لازم به ساکنان و همسایگان ارائه شد.

 

به گفته وی علت بروز این آتش سوزی که خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان