arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۸

قیمت خودرو در بازار امروز پنجشنبه ۲۰ تیر +جدول

امروز قیمت پراید تغییر خاصی نسبت به دیروز ندارد و تنها پراید هاچ‌بک با ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۵۱ میلیون تومان رسیده است. قیمت مصوب کارخانه برای این محصول تقریبا ۱۲ میلیون تومان پایین‌تر و ۳۹ میلیون تومان است. پراید سایپا ۱۳۱ امروز ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و پراید وانت سایپا ۱۵۱ امروز ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
قیمت روز محصولات ایران خودرو برای چندمین روز پیاپی کاهشی ظاهر شده و امروز هم قیمت انواع محصولات ایران خودرو تا دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. با اینکه همچنان فاصله این خودروها با جیب مردم خیلی زیاد است، اما نمی‌توان بیشتر از این از بازار خودرو انتظار داشت. 
 
امروز قیمت محصولات سایپا نهایتا ۷۰۰ هزار تومان تغییر کرده و محصولات مدیران‌خودرو بدون هیچ تغییری نسبت به روز‌های گذشته در بازار خودرو خودنمایی می‌کنند. از طرف دیگر قیمت محصولات کرمان خودرو مثل جک S۳ و جک J۴ هر کدام با کاهش قیمت یک میلیونی روبرو شده‌اند.
 

قیمت روز محصولات سایپا

به گزارش فرارو قیمت روز تیبا پنجشنبه ۲۰ تیر با کمی افزایش روبرو شده. البته افزایش آن بسیار ناچیز است و تیبا صندوق‌دار تنها در حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۳ میلیون تومان رسیده است. افزایش قیمت تیبا ۲ امروز ۲۰۰ هزار تومان است و همین مورد باعث شده در بازار با قیمت ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شود.  

امروز قیمت پراید تغییر خاصی نسبت به دیروز ندارد و تنها پراید هاچ‌بک با ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۵۱ میلیون تومان رسیده است. قیمت مصوب کارخانه برای این محصول تقریبا ۱۲ میلیون تومان پایین‌تر و ۳۹ میلیون تومان است. پراید سایپا ۱۳۱ امروز ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و پراید وانت سایپا ۱۵۱ امروز ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.

در بین محصولات سایپا، بیشترین تغییر قیمت در مورد ساینا اتفاق افتاده. قیمت روز ساینا در بازار امروز با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. ساینا جدید و رینگ آلمینیومی هم وضعیتی مشابه دارد و با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد. اختلاف قیمت این محصول با کارخانه ۲۵۰ هزار تومان است و دلیلش این است که ساینا رینگ آلمینیومی به تازگی توسط سایپا قیمت گذاری شده است.


قیمت روز محصولات سایپا پنجشنبه ۲۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
سایپا ۱۱۱
۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۳۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
 سایپا ۱۳۱
۴۵,۳۰۰,۰۰۰
۴۵,۳۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
سایپا ۱۵۱
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۴۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۲,۹۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۸,۳۰۰,۰۰۰
۵۸,۱۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۹,۵۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
ساینا (رینگ آلمینیومی)
۶۱,۲۰۰,۰۰۰
۶۱,۵۰۰,۰۰۰
۶۰,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه در ادامه روند کاهشی روز‌های قبل ظاهر شده. مثلا امروز دنا پلاس توربو دو میلیون تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت پیدا کرده و به ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است. توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای دنا پلاس توربو تنها ۹۰ میلیون تومان است. دنا معمولی تیپ ۲ امروز تغییر قیمتی از خود نشان نداده و با همین ۱۱۳ میلیون تومان دیروزی فروخته می‌شود. اختلاف قیمت این خودرو در بازار آزاد و کارخانه حدود ۴۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز رانا و قیمت روز پژو پارس امروز با کاهش یک میلیون تومانی روبرو است. رانا امروز ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو پارس ۹۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ وضعیت مشابهی دارد و با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به ۹۹ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل پژو ۲۰۶ صندوقدار بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و ۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا ۱۹ میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب کارخانه است.  

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و ۷۹ میلیون تومان است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با فاصله ۵۰۰ هزار تومانی روی قیمت ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است. امروز پژو ۴۰۵ SLX بر خلاف موج عمل کرده و کمی گران شده. طوری که قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی، به ۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

سمند LX امروز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت ۸۱ میلیون تومان فروخته می‌شود و سمند EF۷ امروز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو پنجشنبه ۲۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۱,۰۰۰,۰۰۰
۸۱,۶۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۸,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۳,۸۰۰,۰۰۰
۸۳,۴۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۳,۹۰۰,۰۰۰
۸۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۹,۶۰۰,۰۰۰
۹۹,۶۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۲,۵۰۰,۰۰۰
۸۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

امروز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. نکته جالب در مورد محصولات مدیران خودرو این است که قیمت فروش این خودرو‌ها در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه است. مثلا همین MVM ۳۱۵ در کارخانه با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت روز MVM X۲۲ برای پنجشنبه ۲۰ تیر حدود ۱۶۱ میلیون تومان است، اما اگر علاقه خاصی به ماشین‌های دنده اتوماتیک دارید، باید برای خرید MVM X۲۲ اتوماتیک ۱۹۶ میلیون تومان هزینه کنید. MVM X۳۳ گران‌ترین محصول مدیران خودرو با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان فروخته می‌شود و قیمت کارخانه آن سه میلیون بیشتر و ۲۳۶ میلیون تومان است.
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو پنجشنبه ۲۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان خودرو

در بین محصولات کرمان‌خودرو، امروز نوبت جک J۴ بود تا با کاهش قیمت یک میلیونی به ۱۴۵ میلیون تومان برسد. جک S۳ وضعیت مشابهی دارد و آن هم یک میلیون تومان ارزان شده و حالا با قیمت ۱۹۷ میلیون تومان فروخته می‌شود. به عبارتی فاصله قیمت این خودرو با کارخانه بیشتر شده و حالا جک S۳ حدود ۱۳ میلیون تومان ارزان‌تر از کارخانه در بازار پیدا می‌شود.  

امروز قیمت جک S۵ اتوماتیک بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و ۲۸۲ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود که تقریبا ۱۹ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت مصوب کارخانه است.
 
قیمت روز محصولات کرمان‌خودرو پنجشنبه ۲۰ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته(تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰
نظرات بینندگان