arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۸

فدراسیون جهانی والیبال: تلاش کردیم تیم ایران بدون مشکل وارد آمریکا شود

فدراسیون جهانی والیبال در نامه به یک تارنمای انگلیسی اعلام کرد که تمام تلاش خود را به کار برده بود که تیم ملی ایران بدون مشکل وارد آمریکا شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فدراسیون جهانی والیبال: تلاش کردیم تیم ایران بدون مشکل وارد آمریکا شوداین تارنما در مطلبی نوشت که فدراسیون جهانی والیبال به منظور ارسال متن دقیق نامه حاوی موضع این نهاد و اظهارات آری گراسا رئیس آن خطاب به فدراسیون والیبال ایران، با این تارنما تماس برقرار کرده است.

متن کامل نامه ارسالی فدراسیون جهانی والیبال به این تارنما از این قرار است: فدراسیون جهانی والیبال می تواند تایید کند که دکتر آری گارسا رئیس این نهاد نامه ای به رئیس فدراسیون والیبال ایران نوشته و در آن صرفاً نسبت به این موضوع که پس از تلاش های فراوان فدراسیون جهانی در راستای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای ورود تیم ملی ایران به فرودگاه اوهر شیکاگو، باز هم چنین مشکلی پیش آمده، ابراز تاسف کرده است. گارکا علاوه بر این تایید کرد که فداسیون جهانی والیبال به دنبال توضیحات دقیق برای شفاف سازی در مورد اتفاق مذکور است؛ با این وجود وی ابراز خوشحالی کرد که مجموعه تیم ملی ایران در کمال صحت و سلامت در محل اقامت رسمی خود اسکان داده شدند.

در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که در نامه فدراسیون جهانی به ایران از کلمه شرمندگی استفاده نشده، می‌خوانیم: همانطور که گارسا در نامه خود ذکر کرده بود، فدراسیون جهانی والیبال نیز حالا بر این موضوع تاکید می کند که این نهاد مشتاقانه در انتظار این جشنواره ورزشی کلاس جهانی و هیجان انگیز بوده و تمام تلاش خود را برای نشان دادن بهترین های والیبال به جهان انجام خواهد داد.

تیم ملی والیبال ایران به محض رسیدن به فرودگاه شیکاگو به مدت چهار ساعت در فرودگاه معطل شدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان