arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

صبحانه خبری / اولِ صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / ظریف: بازار ایران به روی شرکت‌های آمریکایی باز است / هشدار درباره ورشکستگی قریب الوقوع بیمارستان های دولتی / توقیف لوگوی قرمزها / واکنش ده نمکی در خصوص ارتباطش با میترا استاد / سقوط دلار در بازار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ظریف: بازار ایران به روی شرکت‌های آمریکایی باز است - ظریف با بیان اینکه دنبال تنش نیستیم اما اگر به ما تعرض شود در دفاع از خود تردید نمی‌کنیم، افزود: آمریکا خودش را از بازار ایران محروم کرده است. بازار ایران به روی شرکت‌های آمریکایی باز است.

هشدار درباره ورشکستگی قریب الوقوع بیمارستان های دولتی - رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی معتقدند، تأخیر در پرداخت بدهی بیمه‌ها، اسامی برخی بیمارستان‌ها را در «لیست سیاه» شرکت‌های تأمین‌کننده دارو و تجهیزات پزشکی قرار داده است و همین امر خدمت‌رسانی به بیماران را دچار چالش جدی می‌کند. آنها می‌گویند، بیمارستان‌ها از دو سال پیش اسناد مالی‌شان را به سازمان‌های بیمه گر داده‌اند تا مطابق با اجرای قانون 60 درصد حق بیمه را ظرف دو هفته پس از ارائه اسناد مالی از سازمان‌های بیمه گر بگیرند. حالا عدم پرداخت این مطالبات بیمارستان‌ها را به مرز ورشکستگی رسانده.

توقیف لوگوی قرمزها - 

بعد از اینکه یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس با مراجعه به این باشگاه در دفعات متعدد نتوانست طلب خود را بگیرد، حالا حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس از سوی دادگاه صادر شد. این طلبکار که حدود 60 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد، حتی حاضر شده بود به صورت اقساط این پول را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند، اما به جز پرداخت دو مبلغ 50 میلیون‌ تومانی دیگر پولی از سوی این باشگاه به این طلبکار داده نشد تا در نهایت این طلبکار دست به دامن دادگاه شود.

واکنش ده نمکی در خصوص ارتباطش با میترا استاد - مسعود ده نمکی گفت: ارتباط میترا استاد با همان کارگردانی ‏است که در این مدت از انتشار خبرها برآشفته شدند و واکنش‌های تندی نشان دادند. من هیچ ‏ارتباطی با میترا استاد نداشتم. می‌دانم کدام کارگردان است، اما نمی‌گویم بهتر است خودتان به ‏دنبالش بگردید.

سقوط دلار در بازار - بعدازظهر دیروز دلار با ۲۰۰تومان کاهش نسبت به ابتدای روز به ۱۲۲۵۰تومان برای فروش و ۱۲۱۵۰تومان برای خرید رسید.

 

نظرات بینندگان