arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

قیمت خودرو در بازار امروز ۲۵ تیر ۹۸ / پژو۲۰۶ چهار میلیون ارزان شد

قیمت انواع محصولات ایران خودرو امروز در ادامه روند روز‌های گذشته با کاهش روبرو است و سرآمد کاهش قیمت در بین آن‌ها به پژو ۲۰۶ تیپ ۵ اختصاص دارد که نسبت به دیروز سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است. روند کاهش قیمت گریبان پراید را هم گرفته و باعث شده قمیت انواع پراید امروز تا ۷۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قیمت خودرو در بازار امروز ۲۵ تیر ۹۸ / پژو۲۰۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو امروز در ادامه روند روز‌های گذشته با کاهش روبرو است و سرآمد کاهش قیمت در بین آن‌ها به پژو ۲۰۶ تیپ ۵ اختصاص دارد که نسبت به دیروز سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است. روند کاهش قیمت گریبان پراید را هم گرفته و باعث شده قمیت انواع پراید امروز تا ۷۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.  

به نوشته فرارو قیمت محصولات مدیران خودرو و کرمان موتور امروز بین دو تا چهار میلیون تومان کاهش پیدا کرده و بیشترین ارزانی برای جک S۵ و MVM ۳۱۵ هاچ‌بک اتفاق افتاده است.
 

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت محصولات سایپا در بازار امروز تا ۷۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده. پراید ۱۳۱ امروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و ۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ بیشتر ارزان شده و با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. سرآمد کاهش قیمت در بین محصولات سایپا مربوط به پراید هاچ‌بک یا سایپا ۱۱۱ است که امروز با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی در بازار روی مرز ۵۰ میلیون تومان قرار گرفته است. البته باید توجه داشت قیمت کارخانه پراید هاچ‌بک تقریبا ۱۰ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار است.  

قیمت روز تیبا صندوق‌دار تغییری نسبت به گذشته ندارد و همچنان با ۵۳ میلیون تومان فروخته می‌‎شود، اما تیبا ۲ امروز کاهش قیمت پیدا کرده و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده است. اگر امروز بخواهید برای خرید تیبا ۲ به نمایشگاه‌دار‌ها مراجعه کنید، باید ۵۸ میلیون تومان پول داشته باشید.  

امروز ساینا مثل روز‌های قبل و با قیمت ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ساینا رینگ آلومینیومی که با تازگی وارد بازار شده، امروز دچار کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی شده و با همان قیمت کارخانه یعنی ۶۱ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.
 
قیمت روز محصولات سایپا سه‌شنبه ۲۵ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
سایپا ۱۱۱
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۷۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
سایپا ۱۳۱
۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۵,۳۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
سایپا ۱۵۱
۴۳,۸۰۰,۰۰۰
۴۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۸,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
ساینا (رینگ آلومینیومی)
۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰
۶۰,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

امروز روند ارزانی قیمت محصولات ایران خودرو در بازار ادامه دارد و تقریبا همه ماشین‌ها نسبت به روز‌های گذشته دچار کاهش قیمت شده‌اند. برای مثال امروز پژو ۴۰۵ GLX با کاهش یک میلیونی نسبت به روز گذشته روبرو است و با قیمت ۷۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در بازار بیشتر ارزان شده و با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، حالا ۷۸ میلیون تومان فروخته می‌شود تا کمترین اختلاف را با همتای بنزینی خود داشته باشد. همچنین پژو ۴۰۵ SLX امروز یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داده و حالا ۷۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

امروز پژو پارس در روند کاهش قیمت روز‌های گذشته، یک میلیون تومان دیگر ارزان شده و ۹۷ میلیون تومان فروخته می‌شود. رانا امروز با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده و دنا معمولی تیپ ۲ دو میلیون تومان ارزان شده است. امروز برای خرید دنا معمولی باید حدود ۱۱۱ میلیون تومان پول داشته باشید و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۶۶ میلیون تومان اعلام شده است. در طرف مقابل دنا پلاس توربو امروز تغییری در قیمت‌ها ندیده و همچنان با ۱۷۳ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.  

در بین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار آزاد، پژو ۲۰۶ بیشترین کاهش را تجربه کرده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیگر ارزان شده و با قیمت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هرچند پژو ۲۰۶ صندوق‌دار  نسبت به دیروز تغییری نکرده و همچنان ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، اما در عوض پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کوتاهی مدل سدان پژو ۲۰۶ را جبران کرده و با کاهش سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، بیشترین کاهش قیمت را در بازار خودرو به نمایش گذاشته است.  

سمند امروز از قاعده کاهش قیمت مستثنی نیست و شاهد کاهش یک میلیونی قیمت سمند LX در بازار هستیم. طوری که امروز این محصول با قیمت ۷۹ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود. همچنین سمند EF۷ با موتور پایه‌گازسوز ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و ۸۷ میلیون تومان قیمت دارد.  
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو سه‌شنبه ۲۵ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۷,۷۰۰,۰۰۰
۷۸,۷۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۳۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۸۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۱,۵۰۰,۰۰۰
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۷۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۱,۶۰۰,۰۰۰
۸۲,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

امروز انواع محصولات مدیران خودرو حدود سه چهار میلیون تومان ارزش خود را از دست داده‌اند. برای مثال MVM X۳۳ که دیروز در بازار ۲۳۳ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با کاهش سه میلیونی به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است. MVM ۳۱۵ هاچ‌بک بیشتر از بقیه ارزان شده و با کاهش چهار میلیون تومانی به ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه مدیران‌خودرو برای این محصول ۱۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.  

امروز قیمت MVM X۲۲ هم با کاهش روبرو است. مدل دنده‌ای این محصول سه میلیون تومان ارزان‌تر از دیروز و ۱۵۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. اگر بخواهید سراغ مدل اتوماتیک بروید باید ۱۹۳ میلیون تومان خرج کنید که این قیمت هم نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان کاهش دارد.
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو سه‌شنبه ۲۵ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور

قیمت انواع خودرو JAC در بازار امروز با کاهش دو تا چهار میلیون تومانی روبرو است. مثلا جک J۴ اتوماتیک در بازار دو میلیون تومان نسبت دیروز ارزان شده و با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. از طرف دیگر جک S۳ همزمان با طرح فروش اقساطی کرمان‌خودرو روند نزولی به خود گرفته و امروز با کاهش دو میلیونی به ۱۹۳ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۲۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

امروز جک S۵ کاهش قیمت بیشتری را تجربه کرده. قیمت این محصول دیروز در بازار آزاد ۲۷۹ میلیون تومان بود و حالا با کاهش چهار میلیونی به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است. این مورد باعث شده اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای جک S۵ بیشتر شده و به ۲۶ میلیون تومان برسد.
 
قیمت روز محصولات کرمان موتور سه‌شنبه ۲۵ تیر مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰
نظرات بینندگان