arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۸

مسابقات "گشت جاده‌ای" به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: مسابقات "گشت جاده ای" ۲۰۱۹ روسیه با حضور تیم های روسیه، ازبکستان، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران در پیست بین المللی پرند به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: مسابقات "گشت جاده ای" ۲۰۱۹ روسیه با حضور تیم های روسیه، ازبکستان، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران در پیست بین المللی پرند به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می شود.

 سردار محسن فتحی زاده درباره جزئیات برگزاری مسابقات گشت جاده ای ۲۰۱۹ روسیه اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ۱۰ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و تا ۲۵ مرداد ماه (۱ تا ۱۶ آگوست ۲۰۱۹) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محل برگزاری مسابقات بین المللی گشت جاده ای ۲۰۱۹ روسیه پیست بین المللی پرند است، ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم های روسیه، ازبکستان، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و اتومبیل رانی نظامی، اطفاء حریق، خودامدادی، دگرامدادی و تیراندازی نیز از محورهای برگزاری این مسابقات است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه مسابقات گشت جاده‌ای برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ توسط روسیه و با شرکت ۳ تیم برگزار شده است، گفت: این مسابقات سال گذشته هم برگزار شد که روسیه با خودروی "لادا" و چین با خودروی "جیلی" در مسابقات شرکت کردند و معاونت تربیت و آموزش ناجا توانست گام مهمی در تبلیغ تولیدات داخلی بردارد و امسال در مسابقات گشت جاده‌ای ۲۰۱۹ روسیه "دنا پلاس" خودروی ایرانی، مورد استفاده مسابقه دهندگان کشورهای شرکت کننده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار فتحی‌زاده به هدف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: کسب افتخار در میادین بین المللی ورزشی توسط کارکنان ناجا و تقویت تعاملات پلیسی به ویژه در حوزه تربیت و آموزش با نگاه صلح و دوستی از جمله اهداف برگزاری مسابقات بین المللی گشت جاده‌ای ۲۰۱۹ روسیه است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: این مسابقات همچنین به منظور ایجاد روابط فرهنگی و تقویت همکاری بین نیروهای مسلح کشورهای شرکت کننده، تبادل تجربیات و آشنایی با استانداردهای آموزشی کشورها، افزایش و رشد مهارت‌های تخصصی و ماموریتی کارکنان و ... برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان