arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۸

شاخ به شاخ مرگبار موتورسیکلت‌ها در گلستان!

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ کشته در تصادف شاخ به شاخ موتورسیکلت ها در سطح استان داشتیم و هیچ جای کشور چنین تصادفاتی را نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ کشته در تصادف شاخ به شاخ موتورسیکلت ها در سطح استان داشتیم و هیچ جای کشور چنین تصادفاتی را نداریم.

سرهنگ مسعود فروزان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: هزینه جرم واقعا پایین است و این موضوع به افراد جرات می دهد، تخلف کنند. حقوق شهروندی و قوانین باید اصلاح شوند تا افراد جرات نداشته باشند، مرتکب جرم شوند.

وی با اشاره به وقوع ۱۹ فقره قتل از ابتدای سال در استان گفت: اکثر این قتلها به خاطر مسائل پیش پا افتاده و اختلافات جزئی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان در ادامه بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر تمام تلاش خود را انجام می دهد. سال گذشته بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در استان کشف و ۵ باند بزرگ مواد مخدر متلاشی شدند.

فروزان افزود: امسال تاکنون بیش از ۳ تن کشفیات مواد مخدر در سطح استان داشتیم. طبق آمارها، ورود مواد مخدر به استان گلستان در سال جاری به صورت ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرمی بوده و دیگر به صورت شبکه‌ای و تناژ وارد استان نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۳ راه اصلی و ۱۲ راه فرعی برای ورود به استان گلستان وجود دارد که ما تنها یک ایست بازرسی مصوب تنگراه را داریم. بر اساس تدابیر اتخاذ شده و برای مبارزه بهتر با ورود مواد مخدر به استان، ایجاد ۴ ایست بازرسی دیگر نیز برای راه‌های استان مصوب خواهد شد.

فروزان بیان کرد: گفته می‌شود استان گلستان سرعتگیرهای زیادی دارد، ما هم با سرعتگیر مخالف هستیم اما جان انسانها برای ما اهمیت زیادی دارد و گاهی مجبوریم به خاطر ضعف های فرهنگی، سلبی عمل کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: باید در امر فرهنگسازی از همه دستگاها و امامان جمعه نیز کمک بگیریم تا شاهد اینگونه تصادفاتی در سطح استان نباشیم.

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان