arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

درخواست نخست وزیر سابق فرانسه از باشگاه پاری سن ژرمن

سیاست‌مدار سرشناس فرانسوی از باشگاه پاری سن ژرمن خواست تا با بازگشت نیمار به بارسلونا موافقت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، رفتارهایی که نیمار در پاری سن ژرمن از خود نشان می‌دهد هواداران این تیم را کلافه و خشمگین کرده است. این بازیکن برزیلی دست به هر کاری می‌زند تا مدیران پاری سن ژرمن را به جدایی او ترغیب کند اما تا الان موفق به چنین کاری نشده است. نخست وزیر سابق فرانسه که از طرفداران بارسلوناست از باشگاه پاری سن ژرمن خواست تا زمینه فروش نیمار را فراهم سازد.

مانوئل کارلوس والس گفت: نیمار رفتارهای بدی چه از نظر شخصی و چه از نظر ورزشی در پاری سن ژرمن داشته است. او دیگر نمی‌تواند اینجا بماند. نیمار باید به بارسلونا برگردد. امیدوارم که این انتقال صورت بگیرد.

نخست وزیر سابق فرانسه ادامه داد: نیمار دوست دارد که کنار مسی، سوارس و گریزمان بازی کند. جالب خواهد بود که این چهار بازیکن را کنار هم ببینیم. مسائل مالی حرف نخست را می‌زند. من به عنوان طرفدار بارسلونا دوست دارم که این انتقال صورت بگیرد.

نیمار با ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و این باشگاه فرانسوی هم نمی‌خواهد به راحتی این بازیکن را از دست بدهد و رقم بالایی را برای فروش او می خواهد. این در حالی است که بارسلونا با توجه به جذب گریزمان، دی یانگ و نتو دیگر توان پرداخت مبلغی را برای جذب نیمار ندارد و تنها در صورت معاوضه او می‌تواند این بازیکن را برگرداند و این چیزی است که فعلا پاری سن ژرمن با آن موافقت نکرده است.

نظرات بینندگان