arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از باگ امنیتی فیسبوک کودکان تا گوشی جدید شیائومی با دوربین چهارگانه

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

فیس بوک به شکل رسمی تایید کرد که به علت یک باگ امنیتی، هزاران کودک از منابعی ناشناس پیام دریافت کرده اند. فیس بوک این نقص را در شرایطی تایید می کند که از مدت ها پیش ماهیت فیس بوک کودکان از سوی بسیاری از فعالان اجتماعی در مظن اتهام قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

واتس اپ وعده داده که در حال حاضر می تواند به تمام تلفن هایی که از سیستم عامل KaiOS برخوردارند وارد شود. این موضوع می تواند برای بسیاری از افرادی که گوشی های مدل قدیمی دارند مثبت و مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت چینی شیائومی یک حق اختراع جدید در رابطه با یک گوشی با دوربینی چهارگانه را ثبت کرد. بر اساس این حق اختراع قرار است شاهد گوشی متفاوتی از شیائومی باشیم که از هم اکنون جنجالی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد گوشی جدید ردمی در راه است و این گوشی که درواقع به عنوان زیرمجموعه ای از برند چینی شیائومی به بازار عرضه می شود دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بالغ بر 600 کارمند هواوی که تابع ایالات متحده بودند شغل خود را از دست دادند. این اقدام غول فناوری چین در راستای مقابله با سیاست هایی است که ایالات متحده علیه هواوی تنظیم کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس افشای اطلاعاتی جدید از گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس که از منابعی در یونان منتشر شده است، انتظار می رود شاهد تغییراتی در رزولوشن صفحه و ظرفیت باتری باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان