arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

اسرائیل: فرودگاه و بندر بیروت اهداف نظامی محسوب می شوند

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل روز سه شنبه تهدید کرد که فرودگاه و بندر بیروت و گذرگاه مرزی المصنح میان سوریه و لبنان از اهداف نظامی این رژیم به شمار می آیند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تهدید کرد که فرودگاه و بندر بیروت و گذرگاه مرزی المصنح میان سوریه و لبنان از اهداف نظامی این رژیم به شمار می آیند.

به گزارش روسیا الیوم، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که فرودگاه دمشق، بیروت و بندر بیروت از مسیرهایی هستند که ایران برای ارسال سلاح به حزب الله لبنان استفاده می‌کند.

ادرعی همچنین با تکرار ادعاها علیه ایران مدعی شد که تهران، حزب الله لبنان و برخی طرف‌ها در سوریه موادی با کاربرد دوگانه از طریق بندر بیروت به لبنان با هدف کمک به ساخت موشک‌های حزب الله ارسال می‌کنند.

در همین حال "امل مدللی" نماینده لبنان در سازمان ملل متحد روز سه شنبه در واکنش به اتهام زنی رژیم صهیونیستی به لبنان در ارتباط با فرودگاه‌ها و بنادر این کشور، اتهامات مزبور را چیزی جز سرپوش گذاشتن بر دشمنی و تجاوز این رژیم ندانست.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی پیش تر نیز در اتهاماتی بی اساس مدعی وجود سلاح در نزدیکی فرودگاه بیروت شده و آن را متعلق به حزب الله لبنان دانسته بود.

اتهامات رژیم صهیونیستی درحالی است که این رژیم با نقض آشکار قوانین بین المللی در فواصل زمانی مختلف حریم هوایی و دریایی لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان