arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

خبر خوب PSG درباره نیمار

باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که آسیب دیدگی نیمار کاملا برطرف شده و می‌تواند در دیدارهای دوستانه تیم به میدان برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر خوب PSG درباره نیمار

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، باشگاه پاری سن ژرمن با هدایت توماس توخل خود را آماده فصل جدید می‌کند. این باشگاه پاریسی در روزهای باقیمانده تا فصل جدید لیگ فرانسه تور آسیایی برگزار می‌کند و در چین چند دیدار دوستانه هم برگزار خواهد کرد.

باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه‌ای خبر خوبی درباره نیمار داد و تاکید کرد که آسیب‌دیدگی این بازیکن کاملا برطرف شده و او می‌تواند در دیدارهای دوستانه بعدی به میدان برود.

نیمار به خاطر آسیب دیدگی که از ناحیه مچ پا داشت رقابت‌های کوپا آمه ریکا را از دست داد البته غیبت این بازیکن تاثیر گذار نبود و در نهایت برزیل جام قهرمانی را بالای سر برد.

باشگاه پاری سن ژرمن نیمار را در فهرست خود برای تور آسیایی قرار داد و فعلا جدایی او منتفی شده و شاید این باعث شود که در فصل بعد هم در PSG باقی بماند.

نیمار در سال 2017 از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما در دو فصلی که در این تیم پاریسی به میدان رفته نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او در روزهای اخیر حواشی زیادی داشته و پست‌هایی که منتشر کرده حسابی باعث عصبانیت هواداران تیمش شده است.

نیمار از ماندن در پاری سن ژرمن راضی نیست و می‌خواهد به بارسلونا برگردد اما آبی اناری ها توان پرداخت رقم قراردادش را ندارند و به همین خاطر این انتقال در شرایط کنونی منتفی است.

 

نظرات بینندگان