arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

تولد یک نوزاد در مترو تهران

صبح امروز - چهارشنبه- مسافران و متولیان خط یک مترو در ایستگاه دروازه دولت شاهد رخدادی جالب بودند؛ تولد نوزادی دختر. این نوزاد و مادر که در وضعیت مناسبی قرار داشتند توسط آمبولانس اورژانس روانه بیمارستان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبح امروز - چهارشنبه- مسافران و متولیان خط یک مترو در ایستگاه دروازه دولت شاهد رخدادی جالب بودند؛ تولد نوزادی دختر.

به گزارش ایرنا با هماهنگی عوامل مترو و حضور تکنسین های اورژانس بانویی باردار که به همراه همسرش در حال استفاده از مترو بودند مجبور به پیاده شدن از قطار می شوند و در یکی از اتاق های این ایستگاه و تا پیش از انتقال به بیمارستان، نوزاد به دنیا می آید.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران در این باره توضیح داد: ساعت ۸:۱۵ امروز زن و شوهری از ایستگاه مترو امام خمینی (ره) به سمت ایستگاه تجریش سوار قطار شده بودند.

محسن محمدیان افزود: در میانه راه خانم باردار که نیاز به اقدامات فوری پزشکی داشته توسط عوامل ایستگاه مترو به بیرون قطار هدایت شد و در نهایت با حضور عوامل اورژانس این نوزاد در ایستگاه مترو دروازه دولت به دنیا آمد.

به گفته وی این نوزاد متولد شده در مترو تهران دختر بوده که این نوزاد و مادر که در وضعیت مناسبی قرار داشتند توسط آمبولانس اورژانس روانه بیمارستان شدند.

نظرات بینندگان