arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

اسنپ چت با افزونه واقعیت مجازی نرخ کاربران فعال را 7 درصد افزایش داد

اسنپ چت موفق شد با افزونه واقعیت مجازی خود نرخ کاربران خود را افزایش دهد. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که این اپ پیام رسان اخیرا تغییراتی را به نفع کاربران خود ترتیب داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسنپ چت موفق شد با افزونه واقعیت مجازی خود نرخ کاربران خود را افزایش دهد. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که این اپ پیام رسان اخیرا تغییراتی را به نفع کاربران خود ترتیب داده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هم اکنون اسنپ چت دارای دویست و سه میلیون کاربر فعال روزانه است. شرکت اسنپ، شرکت مادر اپلیکیشن اسنپ چت اعلام کرد که پایه کاربران فعال روزانه خود را در سه ماهه دوم سال 2019 تا هفت درصد افزایش داده است و به دویست و سه میلیون کاربر رسانده است.

 رقم دقیق این افزایش سیزده میلیون کاربر است که تا پیش از این یکصد و نود میلیون کاربر فعال روزانه بود. مدیرعامل شرکت اسنپ؛ ایوان اشپیگل  در این خصوص گفته که دلیل اصلی این جهش تعداد کاربران اسنپ چت به لنز جدیدی مرتبط است که مبتنی بر ویژگی های واقعیت افزوده است. این افکت ها از تغییر جنسیت تا تغییرات ظاهری را شامل می شوند و تعداد زیادی از کاربران را به سمت خود جذب کرده اند.

اشپیگل ادامه داد: "محبوبیت این لنزها میلیونها نفر را به برنامه اسنپ چت متصل کرد، حتی بسیاری از افرادی که یکبار اسنپ چت را استفاده کرده بودند و سپس کنار گذاشته بودند، باز هم به این برنامه بازگشتند. این فیلترهای جدید تعامل کاربران را برنامه اسنپ چت افزایش داده است. رشد کاربران، بزرگترین سود این شرکت از سه ماهه دوم سال 2016 تا کنون است."

اگرچه رشد کاربران اسنپ چت کاملا محسوس است اما این شرکت همچنان از شرکت هایی مثل اینستاگرام، تیک توک و توییتر عقب تر است. با این وجود فعالیت های اخیر اسنپ چت می تواند در افزایش استقبال اندرویدی ها از این اپلیکیشن موثر باشد. افزون بر این ها بر اساس گزارش ها نرخ سود سه ماه دوم این شرکت 388 میلیون دلار گزارش شده که بسیار بالاتر از 359.7 میلیون دلار است که تحلیلگران در مورد این شرکت پیشبینی کرده بودند.

نظرات بینندگان