arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

رئیس شورای شهر بندرعباس: افرادی که کار جمع آوری سگ ها را انجام می دهند باید آموزش زنده گیری ببینند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در مسیر جمع آوری سگ های بلاصاحب تلاش بر این بوده که حقوق حیوانات و آیین نامه های قانونی بر طبق روال رعایت شود.

به گزارش ایسنا، فیصل دانش در نشست با جمعی از حامیان حیوانات و معترضین به حیوان آزاری بیان کرد: هدف شهرداری توجه به رعایت مسایل زیست محیطی بوده و در این راستا کارها و اقدامات زیرساختی جهت نگهداری از حیوانات بلاصاحب در شهر بندرعباس صورت گرفته است و معتقدیم که همه شهروندان باید در برخورد با حیوانات مهربان بوده و شهرداری هم ضمن عمل به وظیفه ذاتی خویش در این خصوص، می بایست به آموزش اشخاصی که جمع آوری سگ ها را برعهده دارند، دقت نظر داشته باشد.

وی در راستای حمایت از حقوق حیوانات تصریح کرد: در بودجه شهرداری بندرعباس اعتبار مناسبی برای حمایت از حیوانات دیده شده است و ایجاد زیر ساخت برای نگهداری سگ های بلاصاحب مسأله مهمی است و توسط شهرداری تصمیم هایی برای بهبود شرایط فیزیکی سایت تل سیاه گرفته شده است و همچنین تجهیزات و امکاناتی مانند نصب فنس و سایه‌بان مناسب، حوضچه آب جهت نگهداری این حیوانات در دست اقدام است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان تأکید کرد: افرادی که کار جمع آوری سگ ها را انجام می دهند می بایست با آموزش صحیح زنده گیری سگ ها را به درستی انجام دهند و باعث اذیت و آزار حیوانات نشوند.

نظرات بینندگان