arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

نرخ ارز در بازار امروز ۳ مرداد ۹۸/ قیمت دلار در صرافی آزاد وارد کانال ۱۱۰۰۰ تومان شد +جدول

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۲ هزار تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳هزار و ۲۲۹ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۷۹۸ تومان تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۲ هزار تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳هزار و ۲۲۹ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۷۹۸ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با کاهش مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی ۱۱ هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی یکی دو روز گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال ۱۲ هزاری در محدوده‌های قیمتی ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم معامله می‌شد.

روز قبل، اما قیمت‌ها در بازار ارز روند نزولی داشت و همین امر موجب شد تا صرافی‌های بانکی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را کاهش دهند.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی بالاتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با کاهش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته و برای فروش به مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۲۲۹ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۷۹۸ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۶۵۴ تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۹۷۷ تومان و ۴ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۵۳۶ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ و ۶۲۹ تومان و ۹ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل ۴۱۶ تومان کاهش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار در صرافی بانکی

12 هزار تومان

قیمت دلار در صرافی آزاد

11 هزار و 900  تومان

قیمت یورو در صرافی بانکی

13 هزار و 800 تومان

قیمت درهم امارات در صرافی آزاد

3 هزار و 229 تومان

قیمت پوند در صرافی آزاد

14 هزار و 798 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 629  تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 654 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 977  تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 536  تومان

نظرات بینندگان