arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

شهردار تهران: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اولین قدم برای کاهش هزینه‌های مدیریت شهری است

پیروز حناچی، شهردار تهران گفت: اگر شهروندان نسبت به منطقه و محله‌ای که در آن زندگی می کنند احساس تعلق داشته باشند، هزینه های مدیریت شهری هم کاهش پیدا می کند. در این راستا، فردا با برگزاری انتخابات انجمن های شورایاری اولین قدم را برمی داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شهردار تهران گفت: اگر شهروندان نسبت به منطقه و محله‌ای که در آن زندگی می کنند احساس تعلق داشته باشند، هزینه های مدیریت شهری هم کاهش پیدا می کند. در این راستا، فردا با برگزاری انتخابات انجمن های شورایاری اولین قدم را برمی داریم.

پیروز حناچی ظهر امروز در بازدید از ستاد مرکزی اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت، گفت: اقدامی که در قالب برگزاری انتخابات شوایاری ها انجام می شود به واقع پیچیده و عظیم است چراکه در دیگر انتخابات ها شعبه های رای گیری محدود است، اما در این انتخابات در هر 352 محله شعب جداگانه داریم.

وی افزود: این انتخابات تدارکات پیچیده ای دارد و این تدارکات برای رسیدن به یک هدف در نظر گرفته شده است؛ هدف این است که تصمیمات مان را به وجدان عمومی جامعه نزدیک تر و به خواست های محلی مردم بیشتر توجه کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: امیدوارم به نقطه ای برسیم که تمام درآمد یا بخش عمده ای از درآمد هر منطقه را برای همان منطقه هزینه کنیم.

نظرات بینندگان