arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸

زیدان: امضای قرارداد خامس با اتلتیکو به من ربطی ندارد

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد حضور هافبک کلمبیایی‌اش در اتلتیکومادرید به او مربوط نیست و باشگاه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در سومین بازی دوستانه پیش فصل به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود (داربی مادرید بامداد شنبه در نیوجرسی برگزار می‌شود). زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: همه از آسیب دیدگی مارکو آسنسیو (که رباط صلیبی پاره کرد) ناراحت هستیم. بازیکنان او را دلداری دادند. امیدواریم با قدرت به میادین بازگردد. با بازیکنانی که در اختیار داریم تمرین می‌کنیم و به نخستین بازی لالیگا فکر می‌کنیم. با آسیب دیدگی آسنسیو چیزی تغییر نکرد. من به امضای قرارداد با یک بازیکن و ماندن یک بازیکن فکر نمی‌کنم. به دنبال جایگزین برای آسنسیو نیستم. ما تنها تحت تاثیر این آسیب دیدگی قرار گرفتیم. با این حال فردا یک بازی پیش رو داریم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود.

سرمربی رئال مادرید در ادامه به مصدومیت فرلان مندی اشاره کرد و گفت: این آسیب دیدگی ما را آزار نمی‌دهد. مصدومیتش با آسنسیو قابل مقایسه نیست (مدافع فرانسوی ۳ تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود اما آسنسیو حداقل ۶ ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند). در پیش فصل چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. امیدوارم مندی را زودتر همراه تیم ببینم.

سرمربی فرانسوی درباره داربی مادرید اظهار کرد: این بازی سوم ما است. تلاش خواهیم کرد بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم و بازیکنان از انجام چنین دیداری خشنود هستند.

زیدان درمورد تیم آینده خامس رودریگس که احتمالا اتلتیکو باشد، گفت: این موضوع به من مربوط نمی‌شود و به باشگاه بستگی دارد. رییس باشگاه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دنی سبایوس رئال مادرید را ترک کرد و به آرسنال پیوست. سرمربی فرانسوی درباره این اتفاق گفت: او نیاز به بازی داشت. سبایوس بازیکن مهمی است و در مادرید نمی‌توانست به اندازه کافی در میدان حضور داشته باشد. تنها مشکل همین بود. بازیکنان زیادی در مادرید حضور دارند. امیدوارم بازی‌های زیادی به میدان برود و نمایش خوبی داشته باشد.

نظرات بینندگان