arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

گوشی «گلکسیJ7 Duo» سامسونگ به روزرسانی شد / اضافه شدن حالت شب / پچ امنیتی و رابط کاربری قدرتمند

شرکت سامسونگ یک به روزرسانی جدید برای گوشی J7 Duo ارائه کرده است. طی ماه های اخیر سامسونگ برای بسیاری از گوشی های خود به روزرسانی اندروید پای را انجام دادهه و اکنون نوبت به J7 Duo رسیده است که به روزرسانی شود.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ یک به روزرسانی جدید برای گوشی J7 Duo ارائه کرده است. طی ماه های اخیر سامسونگ برای بسیاری از گوشی های خود به روزرسانی اندروید پای را انجام داده و اکنون نوبت به J7 Duo رسیده است که به روزرسانی شود.  

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این نسخه جدید J720FDDU4BSG7 است و نیاز به فضای دانلود حدود 1.3 گیگابایت دارد. سیستم عامل اولیه این گوشی اندرویدی از نوع نسخه 5.1 (لالی پاپ) است.

گوشی «گلکسیJ7 Duo» سامسونگ به روزرسانی شد / اضافه شدن حالت شب / پچ امنیتی و رابط کاربری قدرتمند

سامسونگ در کنار این به روزرسانی یک پچ امنیتی و یک رابط کاربری 1.1 شامل به روز رسانی های فرعی ایجاد کرده است. این به روزرسانی شامل حالت شب و سلامت دیجیتال است. گوشی گلکسی J7 Duo  را می توان از گوشی های محبوب اندرویدی دانست. این گوشی به روزرسانی جدید خود را در برخی کشورها دریافت کرده و برای برخی کاربران این به روزرسانی به شکل خودکار فعال شده است، اما اگر قصد دارید این به روزرسانی را به شکل دستی فعال کنید می توانید از منوی تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار را به شکل دستی انجام دهید.

گوشی گلکسیJ7 Duo  دارای صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED, با 16 میلیون رنگ است. این گوشی در ابعاد 5.5 اینچی (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 69.6 درصد) دارای درگاه حافظه میکرو اس دی است.

نظرات بینندگان