arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

رئیس مجمع نمایندگان مرکزی: برخی استانداران به همراه خانواده در اروپا تورگردی می‌کنند

سلیمی، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متاسفانه برخی استانداران در سفر تفریحی اروپا به همراه خانواده تورگردی می‌کنند در حالی که مردم از نظر اقتصادی تحت فشار و تنگنا بوده و باید مسئول نظام اسلامی به فکر مردم باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متاسفانه برخی استانداران در سفر تفریحی اروپا به همراه خانواده تورگردی می‌کنند در حالی که مردم از نظر اقتصادی تحت فشار و تنگنا بوده و باید مسئول نظام اسلامی به فکر مردم باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، درباره سفر‌های مقامات ازجمله استانداران گفت: در شرایطی که مردم از نظر اقتصادی تحت فشار بوده و در تنگنا هستند و گرانی بیداد می‌کند برخی آقایان تفریح تابستانی رفته و به همراه خانواده‌شان تور گردی ۱۰ روزه به اروپا دارند که این اقدام آن‌ها توجیهی ندارد.

وی افزود: طبق توصیه امیرالمومنین علی (ع) مسئولین باید در نظام اسلامی سطح زندگی خود را همانند عام مردم کنند. آیا عموم مردم می‌توانند تور اروپا بروند؟

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: برخی از مسئولین دلشان را به اروپا وصل کرده‌اند و علت اینکه نمی‌توانند در برابر زیاده خواهی آن‌ها مقاومت کنند همین دلبستگی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: فرزندان برخی مسئولین در اروپا ساکن بوده و در آنجا تحصیل می‌کنند و البته ته دل پدر و مادر آن‌ها هم به فکر اروپاست و همین موضوع باعث شده آن‌ها در تصمیم گیری خود نتوانند انقلابی و شجاعانه رفتار کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: نوع تصمیم برخی مسئولین در سطح نظام اسلامی نیست و در شرایط فعلی اقتصادی کشور تورگردی و اروپاگردی آقایان و مرخصی طولانی مدت آن‌ها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

وی اظهار داشت:‌از آقای روحانی رئیس‌جمهور توقع داریم استانداران و مسئولین خود را رصد کرده و اگر قرار است آقایان به این سفر‌ها بروند بهتر است در ابتدا استعفا داده و بدون پست مسئولیت و مناصب‌شان به هر کجای دنیا خواستند، سفر کنند.

سلیمی گفت: باید رئیس‌جمهور حتما اقدام درست و بایسته را در مورد مسئولین و استاندارانی که در شرایط فعلی کشور را رها کرده و به اروپا گردی می‌پردازند، انجام داده و سکوت نکند.

وی گفت: دولت نباید حواس مردم را با عملیات روانی که از طریق رسانه‌های دسته جمعی‌اش پرت کند، تا به کار‌های مخفیانه و دلبستگی مسئولینش به اروپا و آمریکا بپردازد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متاسفانه اروپاگردی و تورگردی برخی استانداران و مسئولین به همراه خانواده‌شان در طول این سال‌ها تکرار شده و در سیل اخیر نوروزی سفر استاندار معزول گلستان را در حالی که مردم در گل و لای بودند، در سفر خارجی دیدیم.

سلیمی گفت: سیل گرانی وجود دارد و امیدواریم رگ غیرت آقای رئیس‌جمهور بجنبد و اجازه ندهد آقایان مردم را تحت فشار رها کرده و به اروپاگردی بپردازند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان