arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

سخنگوی وزارت امور خارجه: تشدید رویکردهای امنیتی-پلیسی، به حل بحران بحرین کمکی نمی‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید اقدام بحرین در اعدام مخالفان سیاسی، گفت: تشدید رویکردهای امنیتی-پلیسی، کمکی به حل بحران در بحرین نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه:تشدید رویکردهای امنیتی-پلیسی، به حل بحران بحرین کمکی نمی‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید اقدام بحرین در اعدام مخالفان سیاسی، گفت: تشدید رویکردهای امنیتی-پلیسی، کمکی به حل بحران در بحرین نمی کند.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اقدام اخیر دولت بحرین در اعدام تعدادی از معترضان در این کشور، ضمن اشاره به گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اعترافات اجباری و تحت شکنجه و محاکمه‌های ناعادلانه اعدام‌شدگان و درخواست‌های بین‌المللی از بحرین برای توقف اجرای احکام اعدام، اظهار کرد: اقدام فرقه‌گرایانه حکومت بحرین در اعدام معترضان، نشان داد حکومت بحرین به جای انتخاب مسیر عقلانیت و تلاش برای حل بحران خودساخته از طریق آشتی با مردم، همچنان بر سیاست غلط خود در سرکوب معترضان اصرار می‌ورزد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به مستندات و سوابق حکومت بحرین در بهره‌گیری از گروه‌های افراطی و عناصر تروریستی القاعده برای حذف چهره‌های مخالف خود، افزود: اعدام‌های معترضان به بهانه‌های مختلف ادامه همان رویکرد قبلی است؛ با این تفاوت که این بار حکومت به جای همکاری با گروه‌های تروریستی، خود عهده‌دار اجرای سیاست حذف معترضان شده است.

موسوی تأکید کرد: تشدید رویکردهای امنیتی-پلیسی، کمکی به حل بحران در بحرین نخواهد کرد.

نظرات بینندگان