arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

ایران ۷۲ مهاجر غیرقانونی را به پاکستان تحویل داد

ایران روز یکشنبه ۷۲ مهاجر غیرقانونی پاکستانی را که به دلیل نداشتن مدارک قانونی اقامت بازداشت شده بودند ، به مسئولان مرزی تفتان پاکستان تحویل داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران ۷۲ مهاجر غیرقانونی را به پاکستان تحویل دادبه گزارش تارنمای اردو پوینت، اتباع بازداشت شده از طریق گذرگاه مرزی تفتان (هم مرز با شهر میرجاوه در ایران) به نیروهای مرزبانی پاکستان تحویل داده شدند.

بیشتر اتباع پاکستانی که در ایران بازداشت و به کشورشان بازگردانده می شوند، کارگرانی هستند که مدارک معتبر مربوط به مهاجرت به همراه ندارند و بسیاری از آنان نیز قصد عبور از مسیر ایران برای ورود غیرقانونی به کشورهای اروپایی دارند.

مهاجرت غیرقانونی اتباع پاکستانی به ایران همواره مشکلاتی را برای دو کشور ایجاد کرده است و  تعدادی از این افراد به دلیل استفاده از مسیرهای خطرناک و وسیله های ناایمن جان خود را از دست می دهند.

همه ساله تعداد زیادی از اتباع پاکستان که سعی می کنند به طور غیرقانونی وارد ایران شوند، توسط مرزبانان ایران دستگیر و به کشورشان بازگردانده می شوند.

مهاجران غیرقانونی پس از ورود به ایران، سعی می کنند با عبور از ترکیه و یونان خود را به اروپا برسانند اما بیشتر آنان پیش از رسیدن به مقصد توسط مرزبانان و پلیس دستگیر می شوند.

نظرات بینندگان