arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

تدارک برای یک «قتل عمد» غیرجنایی/ «بعد از تو» پروانه نمایش گرفت

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قتل عمد» از آغاز پیش تولید این پروژه سینمایی در آینده نزدیک خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قتل عمد» از آغاز پیش تولید این پروژه سینمایی در آینده نزدیک خبرداد.

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما  با اشاره به پروژه «قتل عمد» گفت: این پروژه به کارگردانی سعید دولتخانی در مرحله پیش تولید است و به‌زودی همه عوامل این اثر سینمایی مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: «قتل عمد» یک فیلم اجتماعی است که داستان جنایی ندارد و می‌توان گفت داستان فیلم از یک قتل آغاز می‌شود و مسائل اجتماعی را به تصویر می کشد.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه «قتل عمد» در تهران فیلمبرداری می شود، درباره داستان این فیلم توضیح داد: در خلاصه داستان این فیلم آمده است «در یک نیمه شب، غریبه‌ای توسط یک هیولا به قتل می‌رسد. حادثه آن شب، پشت پرده می‌ماند. چند شب بعد یک ماجرای عاطفی چهره دیگری از قاتل نشان می‌دهد.»

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا این پروژه که اولین اثر سینمایی سعید دولتخانی است برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

تهیه‌کننده فیلم «اسکی باز» بیان کرد: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «نسکافه» صادر شده است که البته نام این اثر اجتماعی به «بعد از تو» تغییر کرده و در حال برنامه‌ ریزی برای اکران مناسب این فیلم هستیم.

احمدی در پایان گفت: ساخت آثار اجتماعی جزو دغدغه من در سینما به شمار می‌رود، اما اگر بخواهیم نگاه اقتصادی به سینما داشته باشیم، این روز شرایط چندان برای تولید این دست آثار در سینمای ایران مساعد نیست.

منبع: مهر
نظرات بینندگان