arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸

ترامپ: خواهیم دید که در خصوص کره شمالی چه اتفاقی رخ می‌دهد

رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی درباره سرنوشت مذاکرات خود با رهبر کره شمالی گفت، آینده نشان می‌دهد در این زمینه چه اتفاقی می‌افتد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ: خواهیم دید که در خصوص کره شمالی چه اتفاقی رخ می‌دهدرئیس جمهور آمریکا سه شنبه در خصوص مذاکرات خود با رهبر کره شمالی اظهار داشت، آینده نشان خواهد داد که  چه اتفاقی در زمینه کره شمالی رخ می‌دهد.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاران در کاخ سفید در زمینه کره شمالی گفت: «اطمینان دارم شما شاهد این مسئله بوده‌اید که روابط من با "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی بسیار خوب است.»

این در حالی است که کره شمالی هفته گذشته دو موشک بالستیک برد کوتاه شلیک کرد. ستاد مشترک ارتش کره جنوبی پنجشنبه گذشته اعلام کرد پیونگ یانگ دو موشک برد کوتاه شلیک کرده است. 

به نوشته یونهاپ، ترامپ در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «خواهیم چه پیش خواهد آمد. من نمی‌توانم به شما بگویم چه اتفاقی می‌افتد.»

بر اساس این گزارش، ترامپ و کیم چندی قبل برای سومین بار در منطقه غیر نظامی در مرز دو کره با یکدیگر دیدار کردند. کیم و ترامپ در این گفت‌وگو توافق کردند که مذاکرات اتمی میان دو طرف مجددا آغاز شود و به نتیجه‌ای در زمینه خلع سلاح اتمی دست یابد. 

این در حالی است که «مایک پامپئو » وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفته  که انتظار دارد مذاکرات بین واشنگتن و پیونگ یانگ طی چند هفته دیگر مجددا آغاز شود.

نظرات بینندگان