arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸

طالبیان: شانس هم در کسب سهمیه دخیل است/رکوردهای بهتری را به ثبت خواهیم رساند

ملی‌پوش کایاک ایران گفت: در مسابقات کسب سهمیه المپیک شانس هم دخیل است مبنی براینکه در چه گروهی قرار بگیریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش فارس، احمدرضا طالبیان ملی‌پوش کایاک ایران درباره تمریناتش برای حضور در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: 2-3 هفته آخر معمولا فشار تمرین کمتر و سرعت بیشتر می‌شود. امسال تمرینات خوب و سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. این زمان مهم است که ببینیم چه تایمی ثبت می‌کنیم اما فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شدیم رکوردهای بهتری را به ثبت برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی بتوانی در مسابقات جهانی مجارستان سهمیه المپیک در قایق 4 نفره را بگیرید، عنوان کرد: باید در بین قایق‌های آسیایی اول شویم. اینکه در گروهبندی با چه تیم‌هایی همگروه شویم و در ادامه مراحل مسابقات در چه گروه‌هایی قرار می‌گیریم مهم است. شانس هم در این بین دخیل است که در چه گروهی قرار بگیریم.

طالبیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما فرصت‌های زیادی را به دلیل تغییرات در فدراسیون از دست داده‌اید و به نظر می‌رسید در ابتدای تمرینات امید زیادی برای کسب سهمیه در مجارستان نداشتید، الان شرایط چطور است، خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که در قایق 4 نفره نشسته‌اند تقریبا 2-3 هفته بعد از بازی‌های آسیایی تمرینات را شروع کرده‌اند. در اردو نبودیم اما تمرینات را مستمر ادامه دادیم و هر روز چند ساعت تمرین داشتیم تا عقب‌افتادگی نبود تمرینات جبران شود. با مشخص شدن تکلیف فدراسیون و حمایت‌هایی که فدراسیون داشت، وضعیت بهتری پیدا کردیم.

ملی‌پوش کایاک ایران درباره اینکه در المپیک لندن حضور داشته و الان شرایط را نسبت به گذشته چطور می‌بیند، گفت: در آن بازی‌ها در قایق تک نفره پارو می‌زدم که تفاوت زیادی با قایق 4 نفره داشت. همان زمان هم کسب سهمیه در قایق 4 نفره سخت بود. الان باید در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را در قایق 4 نفره بگیریم در حالی که قبلا در آسیا سهمیه توزیع می‌شد. شرایط کمی سخت‌تر است اما تجربه ما هم بیشتر شده و در این مدت تلاش کرده‌ایم.

نظرات بینندگان