arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸

دستگیری دزدان پروژکتورهای خیابان‌های شهر

دو نفر که اقدام به سرقت پروژکتورهای روشنایی معابر شهری از روی پل ها و داخل پارک ها کرده بودند، دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو نفر که اقدام به سرقت پروژکتورهای روشنایی معابر شهری از روی پل ها و داخل پارک ها کرده بودند، دستگیر شدند.

 از مدتی قبل گزارش‌هایی از سرقت پروژکتورهای روشنایی معابر شهری به کلانتری 13 آبان گزارش شده بود که در همین راستا تیمی ویژه از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که دو نفر در هنگام خلوتی معابر با حضور در پارک ها و روی پل های عابر اقدام به سرقت تجهیزات روشنایی و پروژکتورها کرده اند.

با کسب این اطلاعات ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این سارقان را در دستور کار خود قرار داده و سرانجام با شناسایی مخفیگاه این دو سارق در عملیاتی با مجوز مقام قضایی اقدام به دستگیری این دو نفر کرده و آنان را به کلانتری انتقال دادند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان 18 دستگاه پروژکتور روشنایی معابر شهری کشف و ضبط شد.

با انتقال دو متهم به کلانتری سوابق این افراد بررسی و مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و سارق دیگر تازه کار است. همچنین این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده و ادعا کردند که پروژکتورها را از فردی دیگر خریداری کرده اند اما در جریان بازجویی های فنی و پلیسی و نیز مشاهده مستندات موجود به جرم اعتراف کرده و گفتند که تجهیزات روشنایی شهری را خودشان به سرقت برده اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای دو سارق پرونده ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی روانه دادسرا شدند. تجهیزات روشنایی کشف شده از این افراد نیز به عوامل شهرداری بازگردانده شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان