arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

آیت الله علوی گرگانی: برخی افراد با پول و نفوذ زمین خواری می‌کنند / هرجا از حد و حدودی تجاوز شده، دستی پشت قضیه است / مردم اصلاح نمی‌شوند مگر اینکه خواص اصلاح شوند

آیت الله سید علی محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید اظهار داشت که برخی افراد با نفوذ ، نفوذ و روابط اقدام به زمین خواری کرده و پول مردم را می خورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت الله سید علی محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید اظهار داشت که برخی افراد با نفوذ ، نفوذ و روابط اقدام به زمین خواری کرده و پول مردم را می خورند.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی قم، وی در دیدار یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: هیچ‌وقت عامه مردم اصلاح نمی‌شوند مگر اینکه خواص اصلاح گردند، درهرجا اگر حد و حدودی تجاوز شده است دستی پشت قضیه است چون مردم عادی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی ادامه داد: هیچ جا در هیچ منطقه‌ای از ایران و خارج از کشور افراد عادی نمی‌توانند در زمین و ملک تجاوزی داشته باشند مگر اینکه افراد صاحب نفوذ پشت موضوع باشند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: علت اساسی همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و اشکال اساسی در ارکان نظام و دولت نفوذ برخی افراد است، نمی‌خواهم بگویم همه مشکل‌دارند، چون مسئولین خدمتگذار و پاک زیاد داریم ولی افرادی وجود دارند که سبب مشکل هستند.

وی افزود: در حکومت امیرالمؤمنین(ع) از برخی افراد گلایه داشتند، باید بسیار مراقب باشیم افرادی که دارای مسئولیت هستند اگر دچار مشکل بودند برخورد قاطعی انجام شود چون برخی افراد بانفوذ و پول و روابط اقدام به زمین‌خواری کرده و پول مردم را می‌خورند.

وی گفت: مال دنیا اصلاً مهم نیست و موضوعی که مهم است پاکی و پاکیزگی است، مسئولین باید مراقب باشند در مسئولیتی که حضور دارند آخرت و رضای الهی را مدنظر قرار دهند.

نظرات بینندگان