arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

پیام بشار اسد در سالگرد تأسیس ارتش سوریه: دشمن به قدرت ارتشمان اذعان دارند

رئیس جمهور سوریه ضمن ارسال تبریک به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش سوریه، از جانفشانی‌های ارتش این کشور قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس جمهور سوریه ضمن ارسال تبریک به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش سوریه، از جانفشانی‌های ارتش این کشور قدردانی کرد.

«بشار اسد» رئیس جمهور و فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس ارتش سوریه پیامی به این مناسبت صادر کرد.

اسد تأکید کرد که «ارتش سوریه در راه دفاع از میهن و مردم این کشور، جان خود را کف دست گرفته و زیباترین تصاویر از دلاوری و فداکاری را در مبارزه با تروریسم و مقابله با تجاوزگری ترسیم کرده است».

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از اسد گزارش داد که «ملت و رهبری سوریه به نیروهای ارتش افتخار کرده و می‌بالند».

وی ضمن تبریک این روز به نیروهای ارتش سوریه، تأکید کرد که نیروهای ارتش باعث افتخار سوریه هستند و از خاک و حاکمیت آن دفاع کرده‌اند.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به «جانفشانی ارتش این کشور طی هشت سال جنگ»، خاطر نشان کرد که نیروهای سوری در برابر تروریسم ایستادگی کردند و رسالت و مسئولیت خود را انجام دادند.

اسد با بیان اینکه دشمنان سوریه به صلابت، ایستادگی و قدرت ارتش سوریه اذعان دارند، این مسائل را ناشی از ایمان نیروهای سوری به خداوند، کشور و عادلانه بودن مسئله‌ای دانست که از آن دفاع می‌کنند.

وی خطاب به ارتش گفت: «خوشا به حال مردمی که شما حامی آن هستید، خوشا ارتشی که شما مردان آن هستید و خوشا میهنی که شما قلعه و باروی آن هستید».

رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه نیروهای ارتش سوریه وظایف مقدس خود را انجام داده‌اند، خاطر نشان کرد که به صورت کامل به نیروهای ارتش اطمینان دارد.

اسد در پایان تصریح کرد که امید مردم سوریه به ارتش است و «قلب‌های میلیون‌ها سوری برای آینده تابان نزدیک می‌تپد».

بحران در سوریه که از سال 2011 آغاز شده و هزاران فرد مسلح از نقاط مختلف دنیا با حمایت چند کشور منطقه و غربی به سوریه ارسال شدند و هزاران نفر از مردم این کشور را به کام مرگ کشاندند، در مقایسه با سال‌های گذشته فروکش کرده و با آزاد شدن دهها نقطه سوریه،‌ هزاران آواره به محل زندگی خود بازگشته‌اند.

نظرات بینندگان