arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات «کیکی» تا رنگبندی ساعت هوشمند جدید سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

نحوه پاک کردن جستجوهای پیشنهادی در اینستاگرام برای آیفون بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. برای انجام این کار کافیست چند مرحله ساده را انجام دهید تا به نتیجه برسید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار ربات های اجتماعی بسیار داغ است و یکی از محبوب ترین ربات های اجتماعی نیز ربات موسوم به "کیکی" است. این ربات جذاب، وعده دوستی صمیمانه را به کاربران می دهد اما پرسش این است که آیا واقعا این ربات 1500 دلاری ارزش خرید دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بازوی رباتیک یکی از جدیدترین ایده هایی است که بری تسهیل دریافت انرژی توسط ایستگاههای شارژ  الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این بازوی رباتیک در مرحله آزمایشی قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از تحلیلگران بازار فناوری پیشبینی هایی جدید در مورد آیفون 11 را منتشر کرده اند. براساس این پیشبینی ها، آیفون 11 از Apple Pencil پشتیبانی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با وجود این که این روزها بسیاری از افراد برای رانندگی خود از ابزارهای هوشمندی مثل اپلیکیشن ها یا سیستم های صوتی گویا استفاده می کنند، اما به نظر می رسد این موضوع برای افرادی که سن و سال بالایی دارند چندان مفید نیست. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس یک نشت اطلاعاتی از شرکت سامسونگ رنگبندی جدید ساعت های هوشمند گلکسی Active 2 این شرکت افشا شده است. این رنگبندی از مشکی تا طلایی گسترده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان