arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

مهمترین اولویت پلیس کشف پرونده‌های کلان اقتصادی است

رییس پلیس امنیت اقتصادی گفت: مهمترین اولویت ما کشف پرونده‌های کلان اقتصادی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس امنیت اقتصادی گفت: مهمترین اولویت ما کشف پرونده‌های کلان اقتصادی است.

سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا از مقر پلیس اقتصادی کشور بازدید کرد.

در ادامه این بازدید سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس اقتصادی کشور گفت: بحث ساماندهی فعالیت مرزنشینان، تغییر فعالیت مناطق آزاد، کاهش میزان توزیع کالاهای خارجی در بازار و بحث کاهش تمایل شهروندان به نگهداری دارایی از جمله مباحثی است که پلیس اقتصادی به آن عبور کرده است.

وی ادامه داد: افزایش دستگیری و کشف پرونده های کلان از جمله دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی است سعی کرده‌ایم که به موارد مسافری و مواردی که سازمان یافته نبوده، تمرکز نکنیم و تمرکزمان بر روی پرونده های کلان باشد، مگر اینکه پرونده‌های خرد سازمان یافته‌ای داشته باشیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: استقرار ناجا در مبادی هدف و دسترسی به سامانه های رسمی سازمان ها در حال اخذ شدن است که توفیقات عالی را در این باره داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که به سمت کشف پرونده های کلان اقتصادی پیش برویم و ۱۶۰ درصد در ۴الی ۵ماه گذشته ارزش ریالی پرونده ها افزایش پیدا کرده است.

سردار مقیمی تصریح کرد: در ستاد از جهت ساختاری و سازمانی مشکلی وجود ندارد، نیروهای دارای خلاقیت، تعهد، تدین، درست کاری، پیرو ولایت فقیه بودن و گوش به فرمان رهبری بودن از شاخصه‌های جذب نیرو در پلیس امنیت اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: نوآوری و تحول باید در کارهای ما در پلیس امنیت اقتصادی دیده شود، در کنار این موضوعات سعی در جوان گرایی کادر خود داریم و میانگین ۲۰ سال خدمت را برای کادر خود انتخاب کردیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ سهراب بهرامی از سوی فرمانده ناجا به سمت جانشینی پلیس امنیت اقتصادی ناجا منصوب شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان