arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

منچستریونایتد لیگ برتر جزیره را توفانی آغاز کرد

بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد درحساس ترین دیدار هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب تیم چلسی را با نتیجه قابل توجه 4 بر صفر شکست دادند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منچستریونایتد لیگ برتر جزیره را توفانی آغاز کردشاگردان «اوله گنار سولسشیر» که امشب از تیم چلسی در ورزشگاه «اولد ترافورد» پذیرایی می کردند این تیم همیشه مدعی لیگ برتر را  با شکست سنگین 4 بر صفر بدرقه و از همان هفته نخست خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی این لیگ مطرح کردند.
«مارکوس راشفورد» دردقایق  18 از روی نقطه پنالتی و 67 درجریان بازی، «آنتونی مارسیال» دردقیقه 65 و «دنیل جمیز» دردقیقه 81 در این دیدار مهم برای شیاطین سرخ  گلزنی و در کسب این پیروزی درخشان بیشترین سهم را داشتند.


«فرانک لمپارد» بازیکن اسطوره و نه چندان دور تیم چلسی که به تازگی مسئولیت کادرفنی تیم سابق خود را برعهده گرفته است با قبول این شکست در نخستین تجربه سرمربیگری دراین تیم ناکام بود و شب خوبی را پشت سرنگذاشت.


در نقطه مقابل سولسشیر که از میانه های فصل گذشته لیگ برتر جانشین «خوزه مورینیو » شده و هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفته است همانند روزهای اولی که در این تیم سرمربی شد در فصل جدید نیز خوش درخشید و نتیجه قابل قبولی کسب کرد.
با برگزاری این دیدار هفته نخست رقابت های لیگ برتر جزیره درحالی پایان یافت که به جز تیم چلسی سایر تیم های مدعی برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.
نتایج کامل دیدارهای هفته نخست لیگ برتر جزیره از این قراراست:
لیورپول 4- نوریچ یک
وستهام صفر – منچسترسیتی 5
تاتنهام 3 – آستون ویلا یک
 بورنموث یک - شفیلدیونایتد یک
برنلی ۳ - ساوتهمپتون صفر
کریستال پالاس صفر - اورتون صفر
واتفورد صفر – برایتون 3
نیوکاسل صفر – آرسنال یک
لسترسیتی صفر – ولور همپتون صفر
منچستریونایتد 4 – چلسی صفر

نظرات بینندگان