arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

کشف بیش از یک تُن تریاک در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن تریاک، هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی در زاهدان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن تریاک، هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی در زاهدان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی از سوی قاچاقچیان به شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را زمین‌گیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری 2 سوداگر مرگ، در پاک‌سازی منطقه یک تن و 95 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، 3 تیغه خشاب، تعدادی فشنگ کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند مواد افیونی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان، افزایش ضریب هوشیاری و همچنین تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود، چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

نظرات بینندگان