arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

پاسخ پریانکا چوپرا به اتهام جنگ‌طلبی: جنگ چیزی نیست که من شیفته آن باشم

همزمان با بالا گرفتن تنش میان هند و پاکستان بر سر کشمیر، پریانکا چوپرا به طرفداری از «آغاز یک جنگ هسته‌ای» در شبه‌قاره هند متهم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 همزمان با بالا گرفتن تنش میان هند و پاکستان بر سر کشمیر، پریانکا چوپرا به طرفداری از «آغاز یک جنگ هسته‌ای» در شبه‌قاره هند متهم شد.

پریانکا چوپرا که پیش از مهاجرت به آمریکا برای خود در بالیوود نامی دست و پا کرده بود، در بخش پرسش و پاسخ یک برنامه تبلیغاتی با موضوع زیبایی در لس‌آنجلس ناچار شد درباره توییت چندماه پیش خود توضیح بدهد. این بازیگر ۳۷ ساله با نیک جوناس، ستاره موسیقی پاپ آمریکا ازدواج کرده و گزینه بازی کردن در «پشت ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی هم بود.

یک شهروند پاکستانی به نام عایشه مالک با اشاره به توییت «هند پیروز است» که حساب کاربری چوپرا روز ۲۶ فوریه منتشر کرده بود، به این ستاره بالیوودی گفت: «برای من سخت که بشنوم شما از انسان بودن حرف بزنید. به عنوان همسایه شما و یک پاکستانی می‌دانم برخوردتان مزورانه است. شما سفیر صلح یونیسف هستید و همزمان بر شیپور جنگ هسته‌ای علیه پاکستان می‌دمید؛ جنگی که پیروز نخواهد داشت. میلیون‌ها پاکستانی مانند من در بالیوود از شما حمایت کرده‌اند.»

چوپرا هم در پاسخ به این شهروند خشمگین پاکستانی گفت: «من صدای تو را شنیدم. حالا آرام باش و خونسردی‌ات را حفظ کن. جنگ چیزی نیست که من شیفته آن باشم. هر چند خودم را یک میهن‌پرست می‌دانم اما در عین حال معتقدم همه ما یک راه میانه داریم که باید در آن قدم بزنیم. این‌گونه که تو فریاد می‌زنی، به نتیجه نمی‌رسد. همه ما اینجا برای عشق جمع شده‌ایم. برآشفته نشو و داد نزن دختر.»

تنش میان دو کشور هسته‌ای هند و پاکستان در هفته‌های اخیر بر سر منطقه مورد مناقشه کشمیر بالا گرفته و دو طرف یکدیگر را به جنگ‌افروزی و دامن زدن به خشونت‌ها متهم کرده‌اند.

همشهری آنلاین

نظرات بینندگان