arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

روش عجیب زن متقلب برای تامین هزینه جراحی بینی / از شکایت از وزارت بهداشت تا راه اندازی کمپین

یک زن بریتانیایی در تلاش است با روشی عجیب شش هزار پوند برای جراحی بینی خود جمع آوری کند. او در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به علت ظاهر نامناسب خود دچار حالت افسردگی شده است و نیاز به کمک برای عمل بینی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک زن بریتانیایی در تلاش است با روشی عجیب شش هزار پوند برای جراحی بینی خود جمع آوری کند. او در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به علت ظاهر نامناسب خود دچار حالت افسردگی شده است و نیاز به کمک برای عمل بینی دارد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این زن در شبکه های اجتماعی به سرعت خبر ساز شد و سپس از وزارت بهداشت بریتانیا درخواست کرد که هزینه های جراحی را پرداخت کند. ناگفته پیداست که وزارت بهداشت بریتانیا این موضوع را نپذیرفت و در نتیجه این زن یک کمپین ایجاد کرد.

این زن که کارلا بلوچی نام دارد و سی و هفت ساله است از وزارت بهداشت بریتانیا به دلیل عدم ارائه امکانات جراحی رایگان انتقاد کرده و گفته است که برای سلامتی روانی خود باید جراحی زیبایی را انجام دهد. این زن که مادر سه فرزند است می گوید:"من برای سلامت روانی خود و به خاطر عزت نفس خود به آن احتیاج دارم و این تنها کاری است که من باید  انجام دهم اما هزینه های جراحی را ندارم."

او ادامه می دهد: "وقتی که وزارت بهداشت با من همکاری نکرد، تصمیم گرفتم از مردم کمک بخواهم. بنابراین من به مردم بریتانیا تکیه می کنم تا پول اهدا کنند." این ادعاها در شرایطی مطرح می شود که به گفته نزدیکان کارلا، وی اصلا علائم افسردگی ندارد و این یک تقلب و عوام فریبی بزرگ است.

جالب است بدانید او تاکنون فقط 10 پوند جمع آوری کرده است. بنابراین به نظر می رسد مردم بریتانیا دلیلی نمیبینند پول خود را صرف جراحی او کنند. نکته عجیب تر این که او او دختر 14 ساله خود را نیز به انجام جراحی پلاستیک تشویق می کند. او می گوید "دخترم تانیشا چهره ساده ای دارد اما باید جراحی کند تا زیبا شود چرا که این روزها زشت ها به هیچ کجا نمی رسند. "

کارلا ادامه می دهد: او برای رسیدن به زندگی باید به ظاهر خود تکیه کند ، بنابراین باید کامل باشد.در حال حاضر او عاشق کیم کارداشیان است و می خواهد وقتی که  16 ساله شد مثل او جراحی کند و من از او پشتیبانی می کنم. البته معلوم نیست این زن می خواهد هزینه جزاحی دخترش را نیز از مردم بگیرد یا خیر.

نظرات بینندگان