arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

هری استایلز نقش شاهزاده دیزنی را رد کرد

هری استایلز بازیگر و خواننده آمریکایی ایفای نقش در انیمیشن «پری دریایی کوچک» را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هری استایلز بازیگر و خواننده آمریکایی ایفای نقش در انیمیشن «پری دریایی کوچک» را رد کرد.

هری استایلز بازیگر فیلم سینمایی دانکرک (به کارگردانی کریستوفر نولان) نقش شاهزاده اریک در لایو اکشن «پری دریایی کوچک» را رد کرد.

برخی منابع می‌گویند، گزارش‌های داخلی مربوط به به ایفای نقش این بازیگر نا به هنگام و بی موقع بود و استایلز تصمیم گرفت که به صورت دوستانه این نقش را رد کند. این استودیو اکنون در حال بررسی گزینه‌های دیگر است و گفته می‌شود این تصمیم به زودی گرفته خواهد شد.

هل بیلی در این انیمیشن نقش آریل، یک پری دریایی شاهزاده را ایفا خواهد کرد که آرزو دارد به انسان تبدیل شود. ملیسا مک کارتی هم در این فیلم نقشی به نام اورسولا دارد که نقش منفی و شیطانی این انیمیشن است.

«پری دریایی کوچک» به کارگردانی راب مارشال کارگردانی می‌شود و فیلمنامه آن نیز توسط دیوید مگی نوشته شده است. موسیقی‌های که در نسخه ۱۹۸۹ این انیمیشن به کار گرفته شده بود با تنظیم‌های جدید در نسخه جدیدی استفاده می‌شود. مانوئل میراندا به همراه مارشال و مارک پلت تهیه کنندگان این انیمیشن هستند.

نسخه اصلی «پری دریایی» در سی سال پیش اکران شد و فروش خوبی را تجربه کرد. داستان این انیمیشن، زندگی یک پری دریایی است که با اریک اشنا شده و آرزو می‌کند مثل او انسان شود.

استایلز با بازی در فیلم سینمایی دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان مشهور شد. گفته می‌شد او نقش الویس پرسبی را ایفا خواهد کرد که البته در نهایت این نقش به آستین باتلر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان