arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تراشه جدید ضد چاقی تا پچ امنیتی گوشی گلکسی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گروهی از پژوهشگران آمریکایی نوعی تراشه جدید اختراع کرده اند که با کمک آن می توان نه تنها اشتهای افراد را کنترل کرد، بلکه می تواند به لاغری مداوم افراد کمک کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 از ماه دسامبر، گوگل مپس هنگام جستجوی مسیرهای حمل و نقل عمومی ، نمایش اسکوتر و ایستگاه های دوچرخه را شروع کرد. این ویژگی سپس در ماه مارس به 80 شهر گسترش یافت و این امر باعث شد تا مردم محلی و گردشگران به راحتی بتوانند ببینند برای سریعتر رسیدن به مقصد چه باید کنند. اکنون مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری بیش از گذشته مشخص شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی سامسونگ از پچ امنیتی جدید ماه اوت استفاده می کند. درواقع سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای گلکسی S10 ، S10 + و S10e منتشر کرده است که سطح امنیتی امنیتی اندروید را در این تلفن های هوشمند تا 1 آگوست 2019  تضمین می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک که سابقه ای سیاه در نقض حریم خصوصی کاربران دارد، رسما تایید کرد که مکالمات صوتی کاربران را به صدها پیمانکار ارائه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعت هوشمند و جدید اوپو که از زیرمجموعه های هواوی در نظر گرفته می شود با سیستم عامل اختصاصی ارائه خواهد شد.  این ساعت هوشمند نخستین تلاش هواوی برای ارائه ساعت با سیستم عامل اختصاصی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اندروید اکنون به شما امکان می دهد با استفاده از اثر انگشت خود وارد برنامه های گوگل شوید. این به روزرسانی در سرویس های گوگل قابل دسترسی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان