arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

تهدید بمب گذاری در فرودگاه فرانکفورت توخالی از آب درآمد / منشأ تهدید، کلمه «بمب» روی آینه سرویس بهداشتی هواپیما بود

وجود یک کلمه تهدید آمیز روی آینه سرویس بهداشتی یک فروند هواپیمای مسافربری، ساعات اضطراب آلودی را در فرودگاه فرانکفورت آلمان رقم زد. همه ۲۲۶ مسافر هواپیما به ترمینال شماره دو منتقل شده اند و وسایل و هویت یکایک آنها مورد بررسی و تفحص قرار گرفته است. ماموران امنیتی داخل هواپیما را نیز به دقت گشتند، اما بمبی نیافتند و در نهایت نیز معلوم نشد نوشتن کلمه بمب روی آینه سرویس بهداشتی کار چه کسی بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وجود یک کلمه تهدید آمیز روی آینه سرویس بهداشتی یک فروند هواپیمای مسافربری، ساعات اضطراب آلودی را در فرودگاه فرانکفورت آلمان رقم زد.

به گزارش شبکه خبری دویچه وله؛ مشاهده کلمه «بمب»روی آینه یک هواپیمای آماده پرواز در فرودگاه فرانکفورت باعث تجسس و معطلی چند ساعته این هواپیما و ۲۲۶ مسافر آن شد.

بر این اساس پس از آن که یکی از مسافران تصادفا در توالت، توجه‌اش به کلمه «بمب» روی آینه جلب شد، مهمانداران را در جریان گذاشت و به دنبال آن خلبان نیز به سرعت برج مراقبت فرودگاه فرانکفورت را آگاه کرد.

به نوشته این رسانه آلمانی؛ مسئولان فرودگاه فرانکفورت به منظور بازرسی این هواپیمای خطوط آمریکایی «کندر» از پورتلند، آن را به یک باند متروکه منتقل کرده و ده‌ها مامور پلیس با تجهیزات کامل بازرسی و نجات به بررسی و تفحص آن پرداختند.

این تجسس چند ساعته با مشارکت ماموران پلیس محلی و پلیس فدرال صورت گرفت.

وبسایت بیلد از قول یکی از مسافران نوشته که هیچکس در طول بازرسی‌ها اجازه حرکت کردن و حق رفتن به دستشویی را نداشت، تا آنجا که بعضی لباس خودشان را کثیف کردند.

طبق گزارش ها در جریان بازرسی، همه ۲۲۶ مسافر هواپیما به ترمینال شماره دو منتقل شده اند و وسایل و هویت یکایک آنها مورد بررسی و تفحص قرار گرفته است. ماموران امنیتی داخل هواپیما را نیز به دقت گشتند، اما بمبی نیافتند و در نهایت نیز معلوم نشد نوشتن کلمه بمب روی آینه سرویس بهداشتی کار چه کسی بوده است.

در یک هفته اخیر این سومین باریست که فرودگاه فرانکفورت سر از تیتر رسانه های آلمان در می آورد؛ اوایل هفته موتور یک فروند بوئینگ ۷۴۷ اندکی پس از پرواز دچار آتش‌سوزی شد و هواپیما پیش از بازگشت به باند، ۶۵هزار لیتر سوخت را بر فراز ایالت هسن تخلیه کرد.

روز دوشنبه نیز در محوطه همین فرودگاه، راننده یک خودروی شاسی بلند، سهوا پا روی گاز گذاشت که این کار وی باعث خسارت دیدن 6 خودرو و زخمی شدن یک نفر شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان