arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

صدیقی: می‌شد پهپاد آمریکایی را با اس ۳۰۰ روسی هم زد اما این موشک که این پهپاد را زد موشک بومی بود / این کار، نقطه عطفی است که تمدنی، تمدن دیگر را تحت الشعاع قرار داد؛ این نشانه افول تمدن استکباری است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی تصریح کرد: این را می‌شد با اس ۳۰۰ روسی هم زد اما این موشک که این پهپاد را زد موشک بومی بود. تحلیل‌گری می‌گوید این که موشک ایران پهپاد آمریکایی را زد نقطه عطفی است که تمدنی، تمدن دیگر را تحت الشعاع قرار داد و این نشانه افول تمدن استکباری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی تصریح کرد: این را می‌شد با اس ۳۰۰ روسی هم زد اما این موشک که این پهپاد را زد موشک بومی بود. تحلیل‌گری می‌گوید این که موشک ایران پهپاد آمریکایی را زد نقطه عطفی است که تمدنی، تمدن دیگر را تحت الشعاع قرار داد و این نشانه افول تمدن استکباری است.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: امامت عهدالله است و با انتخابات و شورا درست نمی‌شود. ولایت استطاعت فیض است که مساله رهبری و حکومت و الگو بودن در آن است. نفوسی‌ها را ولایت کنار می‌زند و پاکان را ولایت به صورت یک مجموعه در می‌آورد.

به نشته ایلنا، خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: هیچ رهبری را در عالم سراغ ندارید که قدرت او را نگیرد و وقتی به قدرت رسیدند قانون را برای ضعفا حاکم می‌کند، اما مساله ولایت عبودیت است و هرگز نمی‌تواند ضد خودش باشد. روز عید غدیر بزرگترین روز عالم امکان است لذا تمام شادی‌ها باید در آن روز بروز کند و این شادی شکرانه است. بنیاد بین‌المللی غدیر که فقیه مخلص آیت‌الله خزعلی این بنیاد را تاسیس کردند و کاروان‌های شادی را برای این عید در شهرستان‌های مختلف کلید زدند و با مساجد قرارهایی دارند و بسته‌های فرهنگی را ارائه می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: ما خدا را لازم و به او احتیاج داریم. جای خدا را هیچ کس نمی‌گیرد اما خدا جای همه چیز را می‌گیرد. اگر خدای ناخواسته کاری کردیم که خدا ما را قبول نکرد و از چشم خدا افتادیم چه کسی به ما آبرو و عزت و ایمان و رزق می‌دهد؟ وقتی حرف می‌زنیم بدانیم که خدا با ماست. نگاه، درآمد و هزینه ما برای جلب رضای خدا باشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: سی و یک مرداد سالروز صنعت دفاعی است که از معجزات انقلاب و ولی فقیه است که شاهد آن هستید و دنیا تحت تاثیر آن است. ما در بخش‌های مختلف دفاعی حرکت جهشی به سوی قله داریم و مسیرهای طولانی را یک شبه طی کرده‌ایم.

نایب رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی تصریح کرد: این را می‌شد با اس ۳۰۰ روسی هم زد اما این موشک که این پهپاد را زد موشک بومی بود. تحلیل‌گری می‌گوید این که موشک ایران پهپاد آمریکایی را زد نقطه عطفی است که تمدنی، تمدن دیگر را تحت الشعاع قرار داد و این نشانه افول تمدن استکباری است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در بعد هواپیماسازی هواپیماهای فوق تصور ساخته شده است که طراحی و سازنده آن و خلبان آن ریسک کرد و اولین پرواز را انجام داد و رضایت رهبری را دریافت کردند و در مسائل دریایی لازم است یکی از مسئولان مربوطه را ستاد نمازجمعه دعوت کنند تا ملت ایران و مستضعفان جهان را با توضیحاتی شاد کند.

نظرات بینندگان